Том 51 № 2 (2022): Педагогика және психология
					
						Жарияланған:
					
							
						30 June 2022
					
						
									Description
№ 2(51)-2022
Тұтас шығарылым
Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы
Қазақстандағы педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының тиімділігін зерттеу
	
	5-13
Болашақ костюм дизайнерлердің көркемдік-жобалық құзыреттілігі: мәні мен мазмұны (қазақстандық материалдар негізінде)
	
	13-22
Болашақ педагог-психологтың жасөспірімдерді жобалық-зерттеушілік жұмыстарына тартуға дайындығы: корреляциялық қырлары
	
	33-40
Педагогика және психология тарихы
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы жағдайындағы музыка бойынша үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнының басым бағыттары (1993-2013 жж.)
	
	41-48
Империяға дейінгі және империялық Қытайда дәстүрлі қолөнерді оқытудың тарихи-мәдени аспектілері (қыш өндірісі мысалында)
	
	49-58
Қолданбалы психология және психотерапия
Білім берудегі инновациялар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ҚАШЫҚТЫНТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ИНТЕРАКТИВТІК КОЛЛАБОРАЦИЯНЫ ҚҰРУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАТЫН ПЛАТФОРМАЛАР
	
	88-96
Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының білімалушыларында  «Soft skills» қалыптастыру мәселесі
	
	96-102
Z ҰРПАҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУДА ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ
	
	102-111
Виртуалды зертхана қызметінің психологиялық-педагогикалық  жағдайлары мен негізгі бағыттары
	
	111-119
Білім берудің мәселелері мен болашағы
Болашақ мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін бейресми білім беру мүмкіндіктерін зерттеу
	
	120-130
Пандемия кезінде мектепте отбасыға психологиялық- педагогикалық онлайн қолдау  көрсету
	
	130-139
Инклюзивті білім беру кеңістігінде кіші мектеп жасындағы аутист балалардың педагогикалық ортасы
	
	158-167
Эпидемия кезінде онлайн режимінде оқытудан туындаған оқушылардың коммуникативті қабілеттерінің мәселелері және сындарлы ұсыныстар
	
	167-175
Мәдениаралық білім берудің когнитивті және психологиялық- педагогикалық аспектілері (XX ғасырдағы Қазақстан ақын-жазушыларының шығармашылығы негізінде)
	
	175-185
Соттaлғaндaрды түзеу және әлеуметтендірудегі психологиялық-құқықтық тәсілдер
	
	185-195
Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары
НАШАР ЕСТИТІН БАЛАЛАРҒА ШЕТ ТІЛІНЕН ТҰРМЫСТЫҚ АУЫЗ ЕКІ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ РӨЛІ
	
	207-216
ШЕТЕЛ СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА КОРПУСТЫҚ ӘДІСТЕМЕЛЕРДІ ҚОЛДАНУ
	
	216-225
МЕДИАТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ КРЕАТИВТІ ПАЙДАЛАНУ  АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЕРДІҢ ӨЗДЕРІНЕ ДЕГЕН  СЕНІМДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
	
	225-234
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ СУБЛИМАЦИЯ МЕН АУЫТҚУ
	
	234-247
Аграрлық бейіндегі жоғары оқу орындарында қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, білім беру процесін талдау
	
	248-258
