Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

121 - 144/ 186 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 
Татьяна Фомина,П.М. Каримова,И.И. Костикова
Бейнелеу өнері сабақтарында шығармашылықтың даму сабақтастығы: ДОУ-мектеп-колледж-ЖОО
43-50
Мадина Молдағали,Е. Казарцев,С. Абишева,Рабия Сабирова,Раушан Молдагалиева
БІЛІМ БЕРУ ВЕБ-САЙТТАРЫ – БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ҚҰРАЛЫ
65-71
Рыскүл Мусахан,Б. Аксой,Д.М. Боранкулова,А. Бейкитова
ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫНДА ОҚУ-ДАЛА ЖҰМЫСТАРЫН ҚАШЫҚТЫҚТАН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
56-64
Актоты Кожанова,Шолпан Хамзина,Бибенур Байдалинова
АУЫЛ МЕКТЕПЕТЕРІНЕ БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАУ
223-231
Бақтыгүл Құрманова,Гүлмира Оңғарбаева,Бакитгуль Балгазина
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ДАМЫТУДАҒЫ РӨЛІ
130-139
Мирвари Вердиева
ӘЗЕРБАЙЖАНДА ГЕОГРАФИЯ ПӘНІН ОҚЫТУ. ОҚУЛЫҚТАР МЕН ОҚЫТУШЫЛАР МӘСЕЛЕЛЕРІ. ОҚУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ.
3-14
Ернар Оспанкулов,Сания Нургалиева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЛПЫ ДАМЫТУ ЖАТТЫҒУЛАРЫН САНАЛЫ ОРЫНДАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Есен Бидайбеков
АУДАНБЕК КӨБЕСОВ – ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ФИЛОСОФ-ОЙШЫЛ, МАТЕМАТИК, ЖАРАТЫЛЫСТАНУШЫ, ПЕДАГОГ ЕКЕНДІГІНІҢ ШЫНАЙЫ БЕЙНЕСІН ЖАСАУШЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ
Акмарал Умарова,Гульмира Кажигалиева
Болашақ мұғалім-тарихшыларға орыс тілін көптілдік негізде оқытуда CLIL технологиясы
195-206
Ренад Кошербаев
Мәдениаралық білім берудің когнитивті және психологиялық- педагогикалық аспектілері (XX ғасырдағы Қазақстан ақын-жазушыларының шығармашылығы негізінде)
175-185
Гульсара Жусупбекова,Аида Омарова
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ҚАШЫҚТЫНТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ИНТЕРАКТИВТІК КОЛЛАБОРАЦИЯНЫ ҚҰРУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАТЫН ПЛАТФОРМАЛАР
88-96
Г. Кошербаева,Е. Мусихина
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ МОТИВАЦИЯСЫНДАҒЫ ЭМОЦИОНАЛДЫ САРҚЫЛУ СИНДРОМ
79-86
Галина Квасных,Н. Пустовалова,А. Чугунова
Болашақ мұғалімдердің инклюзивті мәдениетін қалыптастыру мәселесін шешу
146-152
Гүлнұр Түшіген,Зайда Жұмабаева
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы жобалау технологиясы
211-216
Назым Уалиева,Асемгуль Жунусова,Күлбаршын Ибраева,Айгүл Күзембаева
Педагогикалық мамандықтар студенттерінің құзыреттілікке бағытталған өзіндік жұмысын ұйымдастыру
47-57
Шаркуль Таубаева
Педагогикадағы синергетикалық тәсіл жеке өзін-өзі дамыту феноменін зерттеу платформасы ретінде
5-14
Сауле Иманбаева,Әлия Момбек
Абай мұрасы – интеллектуалды тұлға қалыптастырудың негізі
192-196
Галия Абаева,Сауле Исалиева,Соня Алимович,Лаура Бутабаева
Инклюзивті білім беру ортасын дамыту үшін цифрлық платформаны пайдалану
105-111
Гульназ Абилдаева
Жаңартылған оқу мазмұны шартында мектеп оқушыларының жетістігіне мотивацияны дамыту
НАзым Уалиева,Алма Мурзалинова,Асемгуль Жунусова,Айгуль Кузембаева,Анар Жанпейісова
Педагогикалық мамандық студенттерінің көшбасшылық қасиеттерін дамыту мәселесі бойынша
3-11
Жанат Мамытбаева,Улмекен Төлешова,Ақтолқын Боранбаева
ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТ ҰҒЫМЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘНІ
5-15
Андрей Хазбулатов,Жанерке Шайгозова,Алия Момбек
«Сегiз қырлы, бip сырлы»: қазақ мәдениетіндегі тұлғаның халықтық идеалы (музыка және көркем-қолөнер саласының мысалында)
255-263
Булбул Ерженбек,Жайнагүл Сыдықова,Жанара Нұрмұхамедова,Дилара Нұрбаева,Ләззат Жұмалиевa
ОРТА МЕКТЕПТЕ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ САБАҚТАСТЫҚ
49-57
Жанерке Шайгозова,Алия Момбек
«Жанды мұра» оқу материалын жобалаудың элементі ретінде (дәстүрлі топонимдер мысалында)
276-285
121 - 144/ 186 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>