Том 43 № 2 (2020): Педагогика және психология
Жарияланған:
June 2020
Description
№ 2(43) - 2020
Тұтас шығарылым
Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы
Техникалық мәтіндерде ғылыми терминологиясының лексикалық-стилистикалық ерекшеліктері: лингводидактикалық аспект
20-29
Қолданбалы психология және психотерапия
Тәуекел тобындағы дағдарыстық жағдайда психикалық денсаулықты сақтау және стрессті басқару
37-48
Білім берудегі инновациялар
Қашықтықтан білім беруде географиялық деректерді ақпараттық коммуникация технологиясын қолдана отырып оқытудың ерекшеліктері
62-69
Шетелдік студенттерді тарту: жоғары білім берудің интернационализациялау стратегиясы
76-82
Білім берудің мәселелері мен болашағы
Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврларының креативтілігін дамыту мәселесі (вокалдық оқыту аспекті)
97-104
Корпоративті коммуникативті құзыреттілік және оны қалыптастыру аспектілері
119-127
Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары
Пікірталас-ойын технологиясын жүзеге асыру үдерісінде бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру
136-143
Шетел тілі ретінде ағылшын тілін оқыту арқылы қарым-қатынас құзыреттілігін дамытуда пікірталас әдісі
143-150
Қазақстан және Түркияның 1-ші сынып ана тілі оқулықтарын пішімі мен дизайны тұрғысынан салыстырылмалы зерттеу
151-158
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде өнер туындылары сабағында мектеп оқушыларының шығармашылық ойлауын қалыптастыру
169-179
Абай әлемі: білім, ғылым, мәдениет және өнер
Білім, мәдениет және өнер «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы контекстінде
Мәдени парадигманың модальдықтарындағы үрдістер және қазақ музыкасының тарихы
197-203
Рухани жаңғыру: ғылыми, білім беру және мәдени кеңістік
«Күлтобе қалажұрты» археологиялық паркының тақырыптық кеңістіктерін қалыптастырудың тұжырымдамалық тәсілдері
211-217
Білім беру мекемелеріндегі дене шынықтыру сабақтарында ұлттық ойындарды оқыту әдістері
218-223
Композитор Мұратхан Егінбаевтың әндеріндегі ұлттық әннің поэтикалық музыкалық-құрылымдық ерекшеліктері
230-234
Мәдени кодтың когнитивті тезаурус: коммуникативті және эпистемологиялық аспектілері
234-243