Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

1 - 24/ 94 нәтиже 1 2 3 4 > >> 
Айнур Калиаскарова,Турархан Жундыбаева
Магистрант студенттердің аралас оқыту (Blended Learning) технологиясына көзқарасы
263-274
Аида Шакиева,Айнур Жорабекова,Туркер Курт
БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАГЫ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ МӘНІ МЕН РӨЛІ
98-107
Aigul Medeshova,Mehmet ÖZERBAŞ,Сауле Акимова,Динара Курмашева
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА PART-TIME ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ МАМАНДАРДЫ ДАЯРЛАУ
25-34
Жәзира Жұмабаева,Жанар Жұмаш
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТИІМДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
71-80
Айнагуль Саржанова
Қазіргі кезеңде мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа үйрету
217-226
Ботагоз Паридинова,Abdi Boranbayev
HISTORICAL BACKGROUND OF PERSONALITY-ORIENTED EDUCATION
5-15
Анна Маликова,Гульнара Фаткиева,Екатерина Глакова,Ольга Кельдешова
"Smart Study орыс тілін шет тілі ретінде тілден тыс орта жағдайында цифрлық білім беру кеңістігін дамыту контексінде" жобасы туралы
123-130
Динара Айтенова,Хулия Касапоглу Ченгел,Акбилек Мынбаева,Нурила Халикова,Айгуль Байтенова
Ж. БАЛАСАҒҰННЫҢ «ҚҰТТЫ БІЛІК» ДАСТАНЫН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАНЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Айтхожаевна,Рахметбековна,Алдажар Абилов,Робертовна
Диалогтық оқытудың маңыздылығы мен ерешеліктері
169-176
Ләззат Сері,Татьяна Карпенко
Қашықтықтан оқыту жағдайында шетел тілінде студенттердің жеке оқу іс-әрекетінде белсенділігін арттыру
77-90
Жанартай Кобдикова,Талгат Дуйсенов,Раушан Дуйсенова,Есет Караев
Оқушыларды қашықтан оқыту жағдайындағы проблемалар
144-153
Айнұр Садреймова,Азия Жумабаева
ФОРМИРОВАНИЕ УСПЕШНОГО ОБУЧЕНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ НА ОСНОВЕ НЕЙРОПЕДАГОГИЧЕСКОГО ПОДХОДА
16-25
Меруерт Елеусизкызы,Людмила Крупельницкая
БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ «FLIPPED CLASSROOMS» ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ
215-222
Нурсултан Жакупов,Айнур Сейтханова
Оқушылар веб-сабақтарда қандай мазмұнды мен функцияларды көргісі келеді?
12-19
Акмарал Канаева,Назира Умекова
ҚАЗАҚСТАНДА МАМАНДАНДЫҚҚА БАҒЫТТАЛҒАН ФРАНЦУЗ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ
138-145
Акмарал Умарова,Гульмира Кажигалиева
Болашақ мұғалім-тарихшыларға орыс тілін көптілдік негізде оқытуда CLIL технологиясы
195-206
Дареже Муталиева,Татьяна Тян
Пандемия кезінде мектепте отбасыға психологиялық- педагогикалық онлайн қолдау көрсету
130-139
Риза Ғабдысалық,Камзановна
ЖОО-ДА АРАЛАС ФОРМАТТА ТЕХНИКАЛЫҚ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ
265-273
Айбек Кулдыбаев,А. Нуралин,А. Сагиров
Компьютерлік графика әдістерін қашықтықтан оқыту мүмкіндіктері
105-113
Дарья Сурова,A. Сарсембаева
Онлайн білім: бүгінгі ақиқат (онлайн курстарды әзірлеу тәжірибемізден)
188-200
Гүлдана Сапарғалиева
Әнші-актерді оқыту барысындағы дикцияның маңыздылығы
96-103
Жанар Абилхаирова,Жулдызай Баймағанбетова,Райхан Бекмұрзаева,Сания Нургалиева
Дистанционное обучение во время пандемии COVID-19: академическая аналитика в казахстанском контексте
12-18
Актоты Акжолова,Ақмарал Сманова,Бахыт Сурабалдиева,Эльмира Айтенова,Эльмира Уайдуллакызы
ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
45-54
Шолпан Кульманова,Бөрібайқызы
ҚАЗАҚСТАН, ҰЛЫБРИТАНИЯ ЖӘНЕ СИНГАПУР ЕЛДЕРІНІҢ БАСТАУЫШ МЕКТЕПКЕ АРНАЛҒАН ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ СИПАТТАМА
16-32
1 - 24/ 94 нәтиже 1 2 3 4 > >>