Ольга Тапалова,Акбота Сеитова,Б. Нарбекова,М. Книссарина
ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДЕҢГЕЙЛІК СТРАТИФИКАЦИЯ: ВИРТУАЛДЫ ТҰЛҒАНЫҢ ПОРТРЕТІ
88-97
Алия Куздеубаева,Талшын Мустапаева,Айжан Тобағабылова
АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР КӨП МӘДЕНИЕТТІ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
245-253
Галина Квасных,Айнагуль Саржанова
Орыс тілі сабақтарында кіші мектеп жасындағы оқушының тілдік тұлғасын дамыту
204-213
Бағила Садықова,Ұлжалғас Есназарова,Айгүл Тоқбергенова
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ СУБЛИМАЦИЯ МЕН АУЫТҚУ
234-247
Ләйлә Қойшығулова,Елдос Қуандықов
Педагог-психолог тұлғасының тергеу әрекеттерін жүргізудегі рөлі
48-55
Елена Полякова Степановна,Мария Иванова Викторовна,Назымгүл Болатхан
Әлеуметтік-гуманитарлық және ақпараттық қауіпсіздік контекстіндегі ЖОО шығармашылық музыкалық-білім беру ортасының жұмыс қызметі
182-188
Сауле Иманбаева,Әлия Момбек
Абай мұрасы – интеллектуалды тұлға қалыптастырудың негізі
192-196
Нұргүл Дүйсекеева,Шынар Кадирсизова
Бәсекеге қабілеттілік және академиялық ұтқырлық – ЖОО-дағы білім беру бағыттары
159-166
Адлет Кариев,Желвис Римантас,Маржан Искакова
The problem of professionalism of the personality of the teacher in psychological and pedagogical research
Саян Жиренов
Білім берудің мәселелері мен келешегі
22-33
Ирина Боднар,Галина Колесникова
Мектептің процесінде бастауыш сынып балаларының мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру
126-135
Жанар Рысбекова,Оксана Бароян
Корпоративті коммуникативті құзыреттілік және оны қалыптастыру аспектілері
119-127
Наурыз Кулданов,Светлана Балагазова
Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврларының креативтілігін дамыту мәселесі (вокалдық оқыту аспекті)
97-104
Ақнұр Баймахова,Айгерим Кошербаева,Зауирбековна,Борис Ланин
ПРИЧИНЫ АГРЕССИИ, ВОЗНИКАЮЩЕЙ В ПОДРОСТКОВОМ ВОЗРАСТЕ И СПОСОБЫ ЕЕ УСТРАНЕНИЯ
171-178
Гульсара Жусупбекова,Ақбота Жұмаділ
Сөйлеу әрекетін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
146-152
Хаяла Рзаева
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
176-183
Юлия Жилова,Виктория Бежина,Айсулу Шаяхметова
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)
102-112
Жаннур Кожахметова,Зере Наурызбай
Отбасы – тұлға тәрбиесінің негізгі институты
249-255
Әлия Искакова
Жеке тұлғаға білім беру мен тәрбиелеудің кейбір методологиялық аспектілері
48-54
Жамиля Намазбаева,Айгерим Калымова
Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі
5-12
Жанар Қажияқпар,Ардақ Әліпбек,Айгерим Кошербаева
ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ
157-164
Майра Берлибаева
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық ой-өрәсін дамытудың техникалары мен тәсілдері
176-185
Д. Құдайберген,Т. Егінбаева
Дәстүрлі музыканың жанрлары мен шығармашыл тұлғалардың бейнесін жүйелеу мәселелері
247-255
Гульбахыт Менлибекова,Саят Ибраев
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ТҰЛҒАСЫНЫҢ КӘСІБИ СӘЙКЕСТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ: МЕТАКОГНИТИВТІ ТҰҒЫР
5-14