іздеу
TRADITIONAL ECOLOGICAL KNOWLEDGE OF THE KAZAKH PEOPLE AS A PREREQUISITE FOR EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
16-23
Виртуалды зертхана қызметінің психологиялық-педагогикалық жағдайлары мен негізгі бағыттары
111-119
Татарстан Республикасының білім беру жүйесіндегі инклюзивті тәжірибенің даму өлшемшарты ретінде педагогикалық қызметке дайындық
143-152
Жоғары оқу орындары студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары
127-132
Кіші мектеп оқушыларында мәдениетаралық төзімділікті тәрбиелеу шарты ретінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру
40-47
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
«ФИЗИКА» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СТЕЙКХОЛДЕРЛЕРІМЕН ЖАҢА ЖАҒДАЙЛАРДАҒЫ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
5-1ә
Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврларының креативтілігін дамыту мәселесі (вокалдық оқыту аспекті)
97-104
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене жаттығуын саналы түрде орындауын қалыптастыру мәселесі туралы
181-188
Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары
189-197
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙНЫ: ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БОЛАШАҒЫ
90-99
ЖОО-ның тұтас педагогикалық үдерісіндегі оралман студенттердің психологиялық - педагогикалық бейімделу мәселелерін зерттеу бойынша методологиялық әдістемелері
25-37
Қазіргі отбасында қарым-қатынастарды қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық жағдайлары
43-52
Жаңартылған оқу мазмұны шартында мектеп оқушыларының жетістігіне мотивацияны дамыту
Музыкалық және театрлық қызмет процесінде орта мектеп оқушыларының көркемдік бағдарларын қалыптастыру: әдістемелік аспектілері
170-178
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың экологиялық құзыреттілігін қалыптастыру
136-143
Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі
164-171
ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ЖАҒДАЙЫНА ДЗАДАПТАЦИЯЛАУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕБЕПТЕРІН ЗЕРТТЕУ
178-185