Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

1 - 21/ 21 нәтиже
Вюсала Караева
5-6 сыныптарда математиканы оқытуда аналогия және жинақтау әдісін қолдану
198-204
Адлет Кариев,Раиса Сережникова,Елена Агранович,Лариса Агеева,Азиза Жунусбекова
Self-educational competence of subjects of education as a prerequisite for achieving learning outcomes
86-93
Malika Ussenova,Ш. Набидоллина
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ 1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІН ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ
208-215
Б. Қасқатаева,Э. Бакирова,Динара Ашубаева
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
160-171
Ульвия Ахундова
Органикалық химияны оқытуда моделденуді қолдану
202-211
Шолпан Кульманова,Бөрібайқызы
ҚАЗАҚСТАН, ҰЛЫБРИТАНИЯ ЖӘНЕ СИНГАПУР ЕЛДЕРІНІҢ БАСТАУЫШ МЕКТЕПКЕ АРНАЛҒАН ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ СИПАТТАМА
16-32
Данияр Бержапраков
Тембрді XXI ғасырдағы Қазақстанның камералық-аспаптық музыкасындағы ежелгі салттық дәстүрді жаңалау құралы ретінде қарастыру («Камлание» шығармасы негізінде)
231-241
Жанартай Кобдикова,Талгат Дуйсенов,Раушан Дуйсенова,Есет Караев
Оқушыларды қашықтан оқыту жағдайындағы проблемалар
144-153
Әлібек Исалиев,Әсел Абакаева,Айжан Карымбаева
Қазақстан республикасындағы спорттық-бал биінің дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары (1968-1988 жж. кезеңі)
263-269
Улфат Адигезалов
Математика бойынша тестілер мазмұны мен формалары. Педагогикалық тестілерді дайындауға қойылатын талаптар
161-168
Кифаят Ширинова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ ретіндегі модельдеу элементтері (5-6 сыныптар)
218-227
Гульсара Жусупбекова,Манасбай Қожанұлы
Ы. АЛТЫНСАРИН ШЫҒАРМАЛАРЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
166-173
Айбек Кулдыбаев
Инженерлік графиканы оқытуды жүзеге асырудағы заманауи тәжірибеге бағытталған тәсіл
148-159
Әлия Искакова
Инновациялық білім беру – бәсекеге қабілетті мамандарды дайындаудағы маңызды бағыт
147-155
Севиндж Алиева
ӘЗЕРБАЙЖАН ТІЛІ СИНТАКСИСЫНЫҢ БІРҚАТАР ӨЗЕКТІ ТАҚЫРЫПТАРЫН ОҚЫТУДА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ ӘДІСІ
216-224
Алма Жанпейсова,Әділғали Сағымбаев
Оқыту үдерісі барысында компьютерлік ойындарды қолдану
273-284
Баян Сайдаева,Жамиля Намазбаева,Акбота Аутаева
НАШАР ЕСТИТІН БАЛАЛАРҒА ШЕТ ТІЛІНЕН ТҰРМЫСТЫҚ АУЫЗ ЕКІ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ РӨЛІ
207-216
Дархан Байдалиев,Абай Дүйсенбаев,Лайля Сахиева
СЫНЫПТАН ТЫС ӨЛКЕТАНУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ТИІМДІЛІГІ
303-311
Куралай Абдуллина,Людмила Крупельницкая
ҚАЗАҚ СӘНДІК ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕР ҚҰРАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
286-295
А.Н. Аутаева,Айдос Бекмурат,А. Меирбекова
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІН АВА ТЕРАПИЯСЫ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
111-119
Onal Abisheva,Maria Derbisova,Anar Tanabayeva;Aknur Karbozova
Бейнелеу өнері және басқа пәндермен байланыстары
195-201
1 - 21/ 21 нәтиже