Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

1 - 22/ 22 нәтиже
Гульнара Ахметова
Ағылшын тілі сабағында лексиканы оқытуда лексикалық-семантикалық модельдердің әсерін эксперименттік зерттеу
Севиндж Алиева
ӘЗЕРБАЙЖАН ТІЛІ СИНТАКСИСЫНЫҢ БІРҚАТАР ӨЗЕКТІ ТАҚЫРЫПТАРЫН ОҚЫТУДА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ ӘДІСІ
216-224
Асия Даркембаева,Лаура Бутабаева
Халық музыкасы арқылы нашар көретін оқушылардың адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың маңыздылығы
253-264
Жанна Иванова,Алия Касымбек,Гүлжан Мухамадиева
Құқықтық білім беруде қолданылатын ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың нысандары мен әдістері
235-245
Ш. Альмуханбет,Асель Есназар
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СЫНИ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ТИІМДІ СҰРАҚ ҚОЮ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
115-124
Нурсултан Жакупов,Айнур Сейтханова
Оқушылар веб-сабақтарда қандай мазмұнды мен функцияларды көргісі келеді?
12-19
Илхама Султанова
Әзірбайжан психопедагогикасындағы Абдула Ализаденің іш компонентті таксономиясы
248-254
Алия Сатыбалдиева,Сауле Раимбаева,Айгерим Абжаппарова
БЕЙНЕ САБАҚ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ САБАҚТАР ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ
137-143
Ісламия Хамитова,Назира Атемкулова
Суицидтің алдын алу бойынша әлеуметтік педагогтың мектептегі жұмыс жоспары
67-78
Карлыгаш Альменбетова
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
113-121
Malika Ussenova,Ш. Набидоллина
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ 1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІН ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ
208-215
Айнур Ансабаева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІНДЕ ОТБАСЫ МЕН МЕКТЕПТІҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІГІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
243-253
Дареже Муталиева,Татьяна Тян
Пандемия кезінде мектепте отбасыға психологиялық- педагогикалық онлайн қолдау көрсету
130-139
Ақбаян Куспанова,Ерлан Сейсенбеков,Балғабай Елшиев,Бердияр Юсупалиев,М. Андақұл
Мектептегі дене шынықтыру жұмыстарының педагогикалық негіздері
111-118
Шолпан Кульманова
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы жағдайындағы музыка бойынша үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнының басым бағыттары (1993-2013 жж.)
41-48
Жанар Қажияқпар,Ардақ Әліпбек,Айгерим Кошербаева
ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ
157-164
Галия Шубаева,Динара Байдосова,Бахыт Борончиева
ДИЗАРТРИЯСЫ БАР БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МИМИКАЛЫҚ МОТОРИКАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
141-151
Асель Есназар ,Азиза Кошербаева,Мадина Кошкарова,Эльмира Уайдуллакызы
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
165-173
Ернар Оспанкулов,Сания Нургалиева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАЛПЫ ДАМЫТУ ЖАТТЫҒУЛАРЫН САНАЛЫ ОРЫНДАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Алимжан Яхияров,Якуп Доғанай
ҚАЛА МАҢЫНДА ОРНАЛАСҚАН МЕКТЕПТЕРДЕ СТОРИТЕЛЛИНГ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫCЫН ДАМЫТУЫНА ӘСЕРІ
253-260
Гаухар Абдикаримова,Gulzanat Kamiyeva
БИОЛОГТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІНІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҚ БАҒЫТЫН ДАМЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
23-33
Жань
Эпидемия кезінде онлайн режимінде оқытудан туындаған оқушылардың коммуникативті қабілеттерінің мәселелері және сындарлы ұсыныстар
167-175
1 - 22/ 22 нәтиже