іздеу
НООСФЕРАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ВИЗУАЛДЫ ӨНЕР ҚҰРАЛДАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ: ҚАБЫЛДАУ МАТИВАЦИЯСЫН АНЫҚТАУ МЫСАЛЫ
130-141
«Алтын Арт» журналы – Қазақстандағы мәдениетті, өнерді және музыкалық білімді танымал ету құралы ретінде
212-219
Қазақ ою-өрнегі: дәстүрлерден қазіргі заманғы өнердегі формалардың жаңа үйлесімдеріне дейінги онер
195-203
НООСФЕРАЛЫҚ ОҚЫТУДА ВИЗУАЛДЫ ӨНЕРДІ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫ ҚАБЫЛДАУДЫҢ БІРЕГЕЙЛІГІНЕ НЕГІЗДЕУ
114-121
БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ҮРДІСІНДЕ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН КИІЗ БАСУ ӨНЕРІ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
218-228
Қазақстанның шығармашылық жоғарғы оқу орындарында мүсінді оқытудың академиялық және заманауи тәжірибелер синтезі
41-47
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУДЕ СӘНДІК-ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕР БАҒЫТЫ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Өнер ЖОО-ның білім алушыларының уәждемесін қалыптастыру (Димаш Құдайбергеннің шығармашылық іс-әрекеті мысалында)
255-263
Империяға дейінгі және империялық Қытайда дәстүрлі қолөнерді оқытудың тарихи-мәдени аспектілері (қыш өндірісі мысалында)
49-58
Диалог және байланыс: пән байланысының қалыптастырылуының мәселелері (суретшілер-оқушылар мысалы бойынша)
22-35
Инженерлік кадрларды даярлау бойынша оқу жоспарларын STEAM білім беру дидактикалық принциптеріне сәйкестігін бағалау:
130-137
Жасөспірім мектеп оқушысының әлеуметтік-мәдени құзыреттілігі құрылымындағы көркем шығарманы белгі-символикалық түсіндіру
99-108