іздеу
Татарстан Республикасының білім беру жүйесіндегі инклюзивті тәжірибенің даму өлшемшарты ретінде педагогикалық қызметке дайындық
143-152
ШЕТ ЕЛ МЕМЛЕКЕТТЕРІ МЕН ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІГІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ АНАЛИЗ
183-194
МЕКТЕП БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ КИБЕРҚАУІПСІЗДІГІН САРАПТАУДЫҢ ПАРАМЕТРЛЕРІ МЕН КРИТЕРИЙЛЕРІ
124-130
Білім алушылардың географиялық білім сапасын арттыруда оқу жетістіктерінің қалыптасу диагностикасы және жүйелік іс-әрекеттік тәсілдің рөлі
296-303
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙНЫ: ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БОЛАШАҒЫ
90-99
Жоғары оқу орындары студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары
127-132
ЖОО-да болашақ мамандарды мектептегі инклюзивті білім беру жүйесіне дайындаудың мүмкіндіктері
72-77
Инновациялық дидактикадағы интегративті әлеуеттің негізінде оқыту технологиясының тиімділігін жоғарылату
14-22
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БЕЙІНДЕГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
Қашықтықтан оқыту жағдайында шетел тілінде студенттердің жеке оқу іс-әрекетінде белсенділігін арттыру
77-90
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕНӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ПИЛОТАЖДЫҚ ЗЕРТТЕУ
228-237
«ФИЗИКА» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ СТЕЙКХОЛДЕРЛЕРІМЕН ЖАҢА ЖАҒДАЙЛАРДАҒЫ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
5-1ә
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
105-115
Қазіргі жағдайда білім беру ресурстарының этномәдени құрамының адамгершілік-құндылық аспектілерін бағалау өлшемдерін қалыптастырудың өзектілігі
201-208