іздеу
ШЕТ ЕЛ МЕМЛЕКЕТТЕРІ МЕН ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІГІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ АНАЛИЗ
183-194
Татарстан Республикасының білім беру жүйесіндегі инклюзивті тәжірибенің даму өлшемшарты ретінде педагогикалық қызметке дайындық
143-152
Инновациялық дидактикадағы интегративті әлеуеттің негізінде оқыту технологиясының тиімділігін жоғарылату
14-22
ЖОО-да болашақ мамандарды мектептегі инклюзивті білім беру жүйесіне дайындаудың мүмкіндіктері
72-77
ЗАМАНАУИ ЖАҒДАЙДА АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ЖӘЙ-КҮЙІ МЕН БОЛАШАҒЫ
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағытындағы білім беру бағдарламаларының ғылыми-зерттеу компоненті
13-21
Халық музыкасы арқылы нашар көретін оқушылардың адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың маңыздылығы
253-264
Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі
5-12
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ БҰЗЫЛЫСТАРЫН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ РЕТІНДЕ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БЕЙІНДЕГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
ӘЛЕУМЕТТІК БЕЙІМДЕЛУ БАҒЫТЫ РЕТІНДЕ ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР АДАМДАРДЫҢ ӨМІРЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
91-98
Ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың кәсіби дағдыларына оқыту үшін технологияларды пайдалану: қолдану және шешу
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)
102-112
Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру жағдайында болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінің кәсіби даярлығын қалыптастыру