іздеу
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙНЫ: ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БОЛАШАҒЫ
90-99
Татарстан Республикасының білім беру жүйесіндегі инклюзивті тәжірибенің даму өлшемшарты ретінде педагогикалық қызметке дайындық
143-152
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БЕЙІНДЕГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
Болашақ педагогтың мектепке дейінгі және бастауыш математикалық білім беру сабақтастығын қамтамасыз етуге дайындығын қалыптастыру мәселелері
12-25
Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі
164-171
Кіші мектеп оқушыларында мәдениетаралық төзімділікті тәрбиелеу шарты ретінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру
40-47
«Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы бойынша студенттерге бейресми білім беруді ұйымдастыру
5-13
Design of a lesson plan in the context of stem education for perspective primary school teachers
107-115
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
176-183
Self-educational competence of subjects of education as a prerequisite for achieving learning outcomes
86-93
ҚАЗАҚСТАН, ҰЛЫБРИТАНИЯ ЖӘНЕ СИНГАПУР ЕЛДЕРІНІҢ БАСТАУЫШ МЕКТЕПКЕ АРНАЛҒАН ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ СИПАТТАМА
16-32
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕП ПЕН ЖОО-ДАҒЫ ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ САЛУ ЕСЕПТЕРІ МАЗМҰНЫНЫҢ САБАҚТАСТЫҒЫ
21-34
Музыкалық-педагогикалық білім бакалаврларының креативтілігін дамыту мәселесі (вокалдық оқыту аспекті)
97-104