Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Том 47 № 2 (2021): Педагогика және психология

Жарияланған: June 2021

Description

№ 2(47) - 2021

Тұтас шығарылым

Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы

Бахытжан Ахметов,Иван Карлов,Асхат Жилкишбаев
Цифрлық трансформацияның халықаралық күн тәртібінде: Абай атындағы ҚазҰПУ цифрландыру және процедуралар тұжырымдамасын талдау
5-17
Гулнас Ахметова,Алма Мырзалинова,Лейла Альмагамбетова,Назым Уалиева
Педагогтердің IT-құзыреттілігін дамыту біліктілікті арттыру жүйесіндегі жекелендірілген білім беру ортасында
17-31
Ұлжарқын Әбдіғапбарова,Надежда Жиенбаева
Цифрлық ортада студенттерге бағытталған оқыту негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын жақсартуға арналған ғылыми-әдістемелік ұсыныстар
31-40
Наталия Бессараб
Кіші мектеп оқушыларында мәдениетаралық төзімділікті тәрбиелеу шарты ретінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру
40-47
Назым Уалиева,Асемгуль Жунусова,Күлбаршын Ибраева,Айгүл Күзембаева
Педагогикалық мамандықтар студенттерінің құзыреттілікке бағытталған өзіндік жұмысын ұйымдастыру
47-57
Назира Мырзалы,Гульмира Бердыгулова,Жанна Тилекова
Мектептегі географияның жаңартылған мазмұныны аясында геосаяси мәселелердің оқытылуы
57-66

Қолданбалы психология және психотерапия

Ісламия Хамитова,Назира Атемкулова
Суицидтің алдын алу бойынша әлеуметтік педагогтың мектептегі жұмыс жоспары
67-78
Алия Акрамова,Асель Шайсултанова
Қолайсыз отбасынан шыққан девиантты мінез-құлықты жасөспірімдермен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
78-89
Камила Дюсембекова,Каракат Нагымжанова
Болашақ педагог психологтардың өміршеңдік даму динамикасы табысты қызмет қалыптастыру факторы ретінде
89-101
Юлия Жилова,Виктория Бежина,Айсулу Шаяхметова
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)
102-112
Серик Иманбаев,Дамира Тельжанова
Кәмелетке толмағандармен байланысты проблемаларды бақылаудың психологиялық және құқықтық аспектілері
113-119

Білім берудегі инновациялар

Надежда Жиенбаева,Ұлжарқын Әбдіғапбарова
Студентке орталықтандырылған оқытуды трансформациялаудың механизмі
120-128
Ольга Тапалова,Асхат Куатбеков
Болашақ білім беру менеджерлерін даярлау үшін цифрлық медиаресурстарды пайдалану
129-137
Алия Сатыбалдиева,Сауле Раимбаева,Айгерим Абжаппарова
БЕЙНЕ САБАҚ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ САБАҚТАР ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ
137-143
Марина Осиповская,Ольга Лаукарт-Горбачева
Татарстан Республикасының білім беру жүйесіндегі инклюзивті тәжірибенің даму өлшемшарты ретінде педагогикалық қызметке дайындық
143-152

Білім берудің мәселелері мен болашағы

Айнагуль Саржанова,Галина Квасных
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын мәтіндік материал арқылы қалыптастыру
153-161
Улфат Адигезалов
Математика бойынша тестілер мазмұны мен формалары. Педагогикалық тестілерді дайындауға қойылатын талаптар
161-168
Айтхожаевна,Рахметбековна,Алдажар Абилов,Робертовна
Диалогтық оқытудың маңыздылығы мен ерешеліктері
169-176
Хаяла Рзаева
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
176-183
Гулден Сералина,Айсулу Шаяхметова,Зайда Жумабаева
Мектепке дейінгі ұйымдардағы аралас топтарда оқу қызметін ұйымдастырудың ерешеліктері
183-188

Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары

Венера Кинжалинова
Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары
189-197
Вюсала Караева
5-6 сыныптарда математиканы оқытуда аналогия және жинақтау әдісін қолдану
198-204
Артем Носко
Ағылшын тілін оқытуда оқу дағдыларын дамыту
204-211
Гүлнұр Түшіген,Зайда Жұмабаева
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы жобалау технологиясы
211-216
Айгюн Азизова
Информатиканың екінші контексттік бағытын зерттеуде жоба әдістерін қолдану
217-223
Гүлпара Жукенова,Дана Қожахметова
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230

Рухани жаңғыру: ғылыми, білім беру және мәдени кеңістік

Данияр Бержапраков
Тембрді XXI ғасырдағы Қазақстанның камералық-аспаптық музыкасындағы ежелгі салттық дәстүрді жаңалау құралы ретінде қарастыру («Камлание» шығармасы негізінде)
231-241
Айгерим Болкенбаева,Зерде Ертисова
О.Бөкейдің «Атау кере» повесіндегі адамның экзистенциалдық мәселесі
242-248
Жаннур Кожахметова,Зере Наурызбай
Отбасы – тұлға тәрбиесінің негізгі институты
249-255
Айжан Бекенова
Н.Каримовтың педагогикалық репертуарындағы альт транскрипциялары (М.Сағатовтың «Күй» транскрипциясының мысалында)
256-264