Том 47 № 2 (2021): Педагогика және психология
Жарияланған:
June 2021
Description
№ 2(47) - 2021
Тұтас шығарылым
Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы
Цифрлық трансформацияның халықаралық күн тәртібінде: Абай атындағы ҚазҰПУ цифрландыру және процедуралар тұжырымдамасын талдау
5-17
Педагогтердің IT-құзыреттілігін дамыту біліктілікті арттыру жүйесіндегі жекелендірілген білім беру ортасында
17-31
Цифрлық ортада студенттерге бағытталған оқыту негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын жақсартуға арналған ғылыми-әдістемелік ұсыныстар
31-40
Кіші мектеп оқушыларында мәдениетаралық төзімділікті тәрбиелеу шарты ретінде мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру
40-47
Педагогикалық мамандықтар студенттерінің құзыреттілікке бағытталған өзіндік жұмысын ұйымдастыру
47-57
Мектептегі географияның жаңартылған мазмұныны аясында геосаяси мәселелердің оқытылуы
57-66
Қолданбалы психология және психотерапия
Қолайсыз отбасынан шыққан девиантты мінез-құлықты жасөспірімдермен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
78-89
Болашақ педагог психологтардың өміршеңдік даму динамикасы табысты қызмет қалыптастыру факторы ретінде
89-101
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)
102-112
Кәмелетке толмағандармен байланысты проблемаларды бақылаудың психологиялық және құқықтық аспектілері
113-119
Білім берудегі инновациялар
Болашақ білім беру менеджерлерін даярлау үшін цифрлық медиаресурстарды пайдалану
129-137
Білім берудің мәселелері мен болашағы
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын мәтіндік материал арқылы қалыптастыру
153-161
Математика бойынша тестілер мазмұны мен формалары. Педагогикалық тестілерді дайындауға қойылатын талаптар
161-168
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
176-183
Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары
189-197
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы жобалау технологиясы
211-216
Информатиканың екінші контексттік бағытын зерттеуде жоба әдістерін қолдану
217-223
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
Рухани жаңғыру: ғылыми, білім беру және мәдени кеңістік
Тембрді XXI ғасырдағы Қазақстанның камералық-аспаптық музыкасындағы ежелгі салттық дәстүрді жаңалау құралы ретінде қарастыру («Камлание» шығармасы негізінде)
231-241
Н.Каримовтың педагогикалық репертуарындағы альт транскрипциялары (М.Сағатовтың «Күй» транскрипциясының мысалында)
256-264