Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

1 - 22/ 22 нәтиже
Гүлпара Жукенова,Дана Қожахметова
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
Нурлыбай Мадияров,Элмира Турсынкулова,Ажар Көкеш
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕП ПЕН ЖОО-ДАҒЫ ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ САЛУ ЕСЕПТЕРІ МАЗМҰНЫНЫҢ САБАҚТАСТЫҒЫ
21-34
Назира Мырзалы,K. MUZDYBAYEVA,R. RAKHYMZHAN,B. ABDIMANAPOV,G. BERDYGULOVA
МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОСАЯСАТ: ҚАЗАҚСТАННЫҢ ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРДІ ҚАБЫЛДАУЫН БАҒАЛАУ
46-58
Сапаргали Карауылбаев,Айжамал Жумабаева,Гаухар Муратова,Айбек Қалымбет
Орта мектептегі онлайн оқытуға арналған интернет платформасында ауызша диалогты жасанды интеллект нейрожелісі негізінде құру
99-105
Нурсултан Жакупов,Айнур Сейтханова
Оқушылар веб-сабақтарда қандай мазмұнды мен функцияларды көргісі келеді?
12-19
Гүлжаухар Асанбаева ,Айгуль Даулеткулова
Түрлі бағдарламалардағы жоғарғы сынып оқулықтарындағы статистика тақырыптарының оқытылу жағдайы
Перизат Сабырханова,Бауржан Есингельдинов,Нургали Аширбаев
ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ЖӘНЕ ИНТЕГРАЛДЫҚ ЕСЕПТЕУЛЕРДІ ОҚЫТУДАҒЫ САБАҚТАСТЫҚ
Мирвари Вердиева
ӘЗЕРБАЙЖАНДА ГЕОГРАФИЯ ПӘНІН ОҚЫТУ. ОҚУЛЫҚТАР МЕН ОҚЫТУШЫЛАР МӘСЕЛЕЛЕРІ. ОҚУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ.
3-14
Сапаргали Карауылбаев,Айжамал Жумабаева,Айбек Калымбет
Орта мектептегі онлайн оқытуға арналған интернет платформасында ауызша диалогты жасанды интеллект нейрожелісі негізінде құру
105-114
Ш. Лайсханов,Назира Мырзалы,Ж. Көктеубай,Д. Алиаскаров
Мектеп географиясына ГАЖ технологиясын ендірудің қолданбалы мәселелері
153-160
Майкуль Кушербаева,Амангүл Орақова
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ БАСТЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
253-264
Тимур Садыков,Гулмира Кокибасова,Алияш Оспанова,Мерей Алимкулова
Химия және биология бойынша 7-8 сынып оқулыларына арналған CLIL сабақтарын әзірлеу
64-75
Дархан Байдалиев,Абай Дүйсенбаев,Лайля Сахиева
СЫНЫПТАН ТЫС ӨЛКЕТАНУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ТИІМДІЛІГІ
303-311
Негматжан Алметов,Айнур Жорабекова,Әсел Есназар
Қазақстан жоғары оқу орындарында болашақ мұғалімді педагогикалық дайындауды жаңғырту
121-130
Zhansaya Koshkar,Гулмира Габдуллина,Венера Рыстыгулова,Жазира Битибаева
ОРТА МЕКТЕПТЕ АТОМДЫҚ ЖӘНЕ КВАНТТЫҚ ФИЗИКА ТАРАУЫН ОҚЫТУДА СЫНИ ТҰРҒЫДА ОЙЛАУЫН ДАМЫТАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
244-252
Назира Мырзалы,Гульмира Бердыгулова,Жанна Тилекова
Мектептегі географияның жаңартылған мазмұныны аясында геосаяси мәселелердің оқытылуы
57-66
Улфат Адигезалов
Математика бойынша тестілер мазмұны мен формалары. Педагогикалық тестілерді дайындауға қойылатын талаптар
161-168
Кифаят Ширинова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ ретіндегі модельдеу элементтері (5-6 сыныптар)
218-227
Булбул Ерженбек,Жайнагүл Сыдықова,Жанара Нұрмұхамедова,Дилара Нұрбаева,Ләззат Жұмалиевa
ОРТА МЕКТЕПТЕ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ САБАҚТАСТЫҚ
49-57
Жанар Абилхаирова,Жулдызай Баймағанбетова,Райхан Бекмұрзаева,Сания Нургалиева
Дистанционное обучение во время пандемии COVID-19: академическая аналитика в казахстанском контексте
12-18
Әсем Каукенова,K. ŠMIGELSKAS,S. Ismagulova,L. Butabayeva,L. Kozhageldiyeva
ACCOMPANYING A STUDENT WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER IN SCHOOLS IN KAZAKHSTAN: THE ROLE OF A TEACHER ASSISTANT
13-22
Рыскүл Мусахан,Б. Аксой,Д.М. Боранкулова,А. Бейкитова
ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫНДА ОҚУ-ДАЛА ЖҰМЫСТАРЫН ҚАШЫҚТЫҚТАН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
56-64
1 - 22/ 22 нәтиже