Лариса Гонтовая
Жасөспірім мектеп оқушысының әлеуметтік-мәдени құзыреттілігі құрылымындағы көркем шығарманы белгі-символикалық түсіндіру
99-108
Меруерт Жангужинова,Айгерим Ербол,Рауан Ашинов,Акмаржан Талгатбекова,Айнур Абекова
Көшпендер рәміздердің архетиптері (қазақ костюмінің мысалы бойынша).
54-65
Меруерт Жангужинова,Айгерим Ербол,Әлия Жұманазарова,Ержан Рысымбетов,Динара Есеналиева
Қазақ костюмдегі рәміздеуді аксиологиялық талдау
273-283
Хаяла Рзаева
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
176-183
Ляйля Саркытовна Сырымбетова,Жанбол Октябрович Жилбаев,Зару Касымовна Кульшарипова,Манаргуль Умирзаковна Мукашева,Дария Абыкенова
МЕКТЕП БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ КИБЕРҚАУІПСІЗДІГІН САРАПТАУДЫҢ ПАРАМЕТРЛЕРІ МЕН КРИТЕРИЙЛЕРІ
124-130
Алия Куздеубаева,Кунсулу Жакаева,Сулушаш Айсина
Хор жұмысында болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясының мазмұны
81-89
Ақнұр Баймахова,Айгерим Кошербаева,Зауирбековна,Борис Ланин
ПРИЧИНЫ АГРЕССИИ, ВОЗНИКАЮЩЕЙ В ПОДРОСТКОВОМ ВОЗРАСТЕ И СПОСОБЫ ЕЕ УСТРАНЕНИЯ
171-178
Алибаева Рауан,Шолпан Турдалиева,Талант Болеев
Жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алуда профилактикалық іс-шаралар жүйесін жетілдіру
85-93
Майра Нурке,Даля Каратаджене
НООСФЕРАЛЫҚ ОҚЫТУДА ВИЗУАЛДЫ ӨНЕРДІ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫ ҚАБЫЛДАУДЫҢ БІРЕГЕЙЛІГІНЕ НЕГІЗДЕУ
114-121
С. Калкашев,Б. Абдиманапов,Нурбол Усенов,Зинаида Гордеева
ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНДЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ЕНГІЗУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
264-273
Кифаят Ширинова
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ ретіндегі модельдеу элементтері (5-6 сыныптар)
218-227
Тойжан Егинбаева,Әлия Момбек
Е. Рахмадиевтің Абай вокалдық циклі: жанрді түсіндіру
205-215
Ақтоты Раимқұлова
Мәдени парадигманың модальдықтарындағы үрдістер және қазақ музыкасының тарихы
197-203