Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

1 - 21/ 21 нәтиже
Динара Найманова,Лариса Лебедева
Қазақстанның бастауыш сынып оқушыларын оқытула интегративті тәсілді іске асыруға болашақ педагогтарды кәсіптік даярлаудың рөлі туралы
225-234
Актоты Акжолова,Ақмарал Сманова,Бахыт Сурабалдиева,Эльмира Айтенова,Эльмира Уайдуллакызы
ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
45-54
Айнагуль Саржанова
Қазіргі кезеңде мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа үйрету
217-226
Дареже Муталиева,Татьяна Тян
Пандемия кезінде мектепте отбасыға психологиялық- педагогикалық онлайн қолдау көрсету
130-139
Сауле Исалиева,Әлия Момбек,Шынғыс Улдахан
ЖОО-ның дамушы білім беру ортасын жобалауда цифрлық технологияларын қолдау
221-228
Гульсара Жусупбекова
Білім беруді цифрландыру бағытында мұғалімдердің кәсіби дамуы
167-175
Иван Смирнов,Нина Стукаленко
Дене шынықтыру мұғалімдерінің спорттық жұмысқа кәсіби дайындау
108-113
Зарина Койшебаева,Гульсара Жусупбекова
«Дүниетану» пәнін оқыту үдерісінде бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік дағдыларын дамыту
186-194
Гүлзат Ануарбекова,Есен Бидайбеков,Нұржамал Ошанова
Ұлттық ерекшелік ұғымы және оның мәні
243-249
Алия Куздеубаева,Кунсулу Жакаева,Сулушаш Айсина
Хор жұмысында болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясының мазмұны
81-89
Амангул Оракова,Гүлжахан Нұрпейісова,Гүлнара Текеева ,Шолпан Смағұлова,Раяш Примжарова
КОУЧИНГ ЖӘНЕ ФАСИЛИТАЦИЯ MҰҒАЛІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ӘДІСІ РЕТІНДЕ
Алия Мамбеталина,Гүлназ Тұрарова
Оқу іс-әрекетінде білім беру процесінің субъектілері ретінде студенттердің ерік сапаларының динамикасын эмпирикалық зерттеу
44-53
Жәзира Жұмабаева;Рабиға Базарбекова;Шолпан Калбергенова
НЕЙРОДИДАКТИКА – БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
5-15
Даулет Ибраев,Людмила Сухорукова,Бахыт Мынбаева,Ермек Габдуллин
Зоологиялық пәндерді оқу нәтижесінде студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін дамыту
86-96
Cанат Құмарбекұлы,Бахадурхан Абдиманапов,Нурбол Усенов,Назгуль Женсикбаева
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖҮЙЕЛІК ІС-ӘРЕКЕТТІК ТӘСІЛ ЖӘНЕ СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ МАҢЫЗЫ
211-218
Сауле Абишева,Зинаида Поляк,Марина Асылбекова,Дина Сабирова,Мадина Абаева
Алматы қаласындағы орыс тілді мектептердің бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру зерттеу нәтижелерін талдау
160-169
Рашида Қасымова
Білім алушының портфолио тұрғысында құзыретті тәсілді
128-136
Асель Стамбекова,Данияр Калдияров,Кулмария Ахмедиева,Мария Шмидт
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
156-170
Шынар Усенбаева,Лаура Бутабаева
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-155
Мирвари Вердиева
ӘЗЕРБАЙЖАНДА ГЕОГРАФИЯ ПӘНІН ОҚЫТУ. ОҚУЛЫҚТАР МЕН ОҚЫТУШЫЛАР МӘСЕЛЕЛЕРІ. ОҚУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ.
3-14
Гульшат Кошжанова,Гүлбахира Шырынбаева,Гүлнұр Қазақбаева,Алмагүл Қалықова
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕПТІҢ АРНАЙЫ ПЕДАГОГ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
11-20
1 - 21/ 21 нәтиже