Жәзира Жұмабаева;Рабиға Базарбекова;Шолпан Калбергенова
НЕЙРОДИДАКТИКА – БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҚЫЛ-ОЙ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
5-15
Жәзира Жұмабаева,Жанар Жұмаш
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТИІМДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
71-80
Шамсиевна,Тұрарбекқызы,Жарқынай Қоқанова,Меруерт Иманкулова
ДЕҢГЕЙЛІК ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ПАРАДИГМАЛАРЫ, ҰСТАНЫМДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
268-282
Адлет Кариев,Желвис Римантас,Маржан Искакова
The problem of professionalism of the personality of the teacher in psychological and pedagogical research
Гульмира Сайфутдинова,Saule Sadykova
БОЛАШАҚ ИНЖЕНЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҒЫЛЫМИ ІЗДЕНІС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
235-244
Айбек Кулдыбаев
Инженерлік графиканы оқытуды жүзеге асырудағы заманауи тәжірибеге бағытталған тәсіл
148-159
Дарья Сурова,A. Сарсембаева
Онлайн білім: бүгінгі ақиқат (онлайн курстарды әзірлеу тәжірибемізден)
188-200
Yerlan,О. Мазбаев,Ш. Лайсханов
БОЛАШАҚ ГЕОГРАФИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ТУРИСТІК-ӨЛКЕТАНУ ҚҰЗЫРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ КОМПОНЕНТТЕРІ
15-27
Жібек Тәжібаева,Наталия Нагибина,Асыл Аренова
ЖОО-да оқыту жағдайында оралман-студенттердің психологиялық-педагогикалық бейімделуі
15-26
Айжан Сапарғалиева,Салтанат Бегимбекова,Аида Маметканова
Коммуникативті құзыреттілік-заманауи педагогтің кәсіби құндылығы
213-221