Том 48 № 3 (2021): Педагогика және психология
Жарияланған:
September 2021
Description
№ 3(48)-2021
Тұтас шығарылым
Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағытындағы білім беру бағдарламаларының ғылыми-зерттеу компоненті
13-21
Қазақстан Республикасы әскери ЖОО-да әскери-педагогикалық процесін ұйымдастыру
21-30
ГЕОГРАФИЯ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТУРИСТІК-ӨЛКЕТАНУ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
31-38
Қолданбалы психология және психотерапия
Педагогиканың эмоционалды сарқылуы мен кәсіби деформациясы инклюзивті білім беру қызметкерлері
58-71
ӘЛЕУМЕТТІК БЕЙІМДЕЛУ БАҒЫТЫ РЕТІНДЕ ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР АДАМДАРДЫҢ ӨМІРЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
91-98
Мультикультурализм жағдайында студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамытудың маңызы
99-104
Білім берудегі инновациялар
Орта мектептегі онлайн оқытуға арналған интернет платформасында ауызша диалогты жасанды интеллект нейрожелісі негізінде құру
105-114
СТУДЕНТКЕ ОРТАЛЫҚТАНДЫРЫЛҒАН ОҚЫТУДЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
114-122
"Smart Study орыс тілін шет тілі ретінде тілден тыс орта жағдайында цифрлық білім беру кеңістігін дамыту контексінде" жобасы туралы
123-130
НООСФЕРАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ВИЗУАЛДЫ ӨНЕР ҚҰРАЛДАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ: ҚАБЫЛДАУ МАТИВАЦИЯСЫН АНЫҚТАУ МЫСАЛЫ
130-141
Жоғары білімде steam тәсілін қолдану шетелдік теориясы мен практикасын зерттеу
141-150
Білім берудің мәселелері мен болашағы
АКТИВТІ КОЛЛЕДЖДЕРДЕ МАТЕМИКАНЫ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУДЫҢ АЗЫРҒЫ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
187-196
Постдипломдық білім беру субьектілерінің зерттеу дағдыларын қалыптастыру ерешеліктері
196-210
Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ ретіндегі модельдеу элементтері (5-6 сыныптар)
218-227
Құқықтық білім беруде қолданылатын ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың нысандары мен әдістері
235-245
Қазіргі білім беру шартында студенттердің тиімді физикалық білім режимдері
245-253
Рухани жаңғыру: ғылыми, білім беру және мәдени кеңістік
«Жанды мұра» оқу материалын жобалаудың элементі ретінде (дәстүрлі топонимдер мысалында)
276-285