іздеу
Professional-Oriented Competence of Future Teachers in the Context of Digital Adaptive Learning
132-143
FRAMEWORK OF PROFESSIONAL COMPETENCIES OF EDUCATORS: A CASE RESEARCH OF TEACHERS IN WESTERN KAZAKHSTAN
100-107
ШЕТ ЕЛ МЕМЛЕКЕТТЕРІ МЕН ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІГІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ АНАЛИЗ
183-194
Қазіргі заманғы қазақстандықтардың синофобтық көңіл-күйінің әлеуметтік-этномәдени аспектілері: зерттеу мәселесін тұжырымдау жолына
263-268
Formation of Diagnostic Competencies of the Future Teacher-Psychologists in the Context of Inclusive Education
125-133
Psychological and Pedagogical Conditions for the Interiorization of the Values of “Rukhani Zhangyru” in the Public Consciousness of Kazakhstan
56-70
Opportunities and Challenges of Developing Self-Learning Through Artificial Intelligence and Virtual Reality
23-36
ANALYSIS OF CURRENT ASSESSMENT PRACTICES FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN
30-41
THE THE PSYCHO-PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING OF RHETORIC IN GRADES 8-9 OF A SECONDARY SCHOOL
58-67
ҚАЗАҚСТАН, ҰЛЫБРИТАНИЯ ЖӘНЕ СИНГАПУР ЕЛДЕРІНІҢ БАСТАУЫШ МЕКТЕПКЕ АРНАЛҒАН ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ СИПАТТАМА
16-32
Мәдениаралық білім берудің когнитивті және психологиялық- педагогикалық аспектілері (XX ғасырдағы Қазақстан ақын-жазушыларының шығармашылығы негізінде)
175-185
«Алтын Арт» журналы – Қазақстандағы мәдениетті, өнерді және музыкалық білімді танымал ету құралы ретінде
212-219
Қазақстанның шығармашылық жоғарғы оқу орындарында мүсінді оқытудың академиялық және заманауи тәжірибелер синтезі
41-47
Бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылықтар негізінде «soft skills» дағдысын қалыптастырудың тиімділігі
50-58
МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕОСАЯСАТ: ҚАЗАҚСТАННЫҢ ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРДІ ҚАБЫЛДАУЫН БАҒАЛАУ
46-58
КӘСІБИ СӘЙКЕСТІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР: МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КЕТІ ДЕҢГЕЙІНІҢ ЖОҒАРЫЛАУЫНЫҢ НЕГІЗДЕМЕСІ
98-105
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҮШІН ИННОВАЦИЯЛАРДЫҢ ЖАСЫЛ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫН ӘЗІРЛЕУ
63-70
