Шынар Кошербаева,Шолпан Карбаева
Әлеуметтік экология ұғымының мәні және адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас
26-34
Есен Бидайбеков
АУДАНБЕК КӨБЕСОВ – ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ФИЛОСОФ-ОЙШЫЛ, МАТЕМАТИК, ЖАРАТЫЛЫСТАНУШЫ, ПЕДАГОГ ЕКЕНДІГІНІҢ ШЫНАЙЫ БЕЙНЕСІН ЖАСАУШЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ
Мейргул Оспанбекова,Идия Острецова
Жаһандық құзіреттілік жағдайындағы Уәлиханов университетінің балалар университеті бағдарламасын жүзеге асыру ерекшеліктері
54-63
Калампыр Абджаппаровна,Оразкүл Тұрсыматова,Жазира Битибаева,Салтанат Ибадуллаева,Айтмағанбет Үргенішбеков
БИОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ БИОФИЗИКАЛЫҚ ҰҒЫМДАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
173-184
Булбул Ерженбек,Жайнагүл Сыдықова,Жанара Нұрмұхамедова,Дилара Нұрбаева,Ләззат Жұмалиевa
ОРТА МЕКТЕПТЕ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ САБАҚТАСТЫҚ
49-57
Лариса Золотарева,Янина Золотарева
Әл-Фараби мұрасын өнертану-мәдениеттану және педагогикалық тұрғысынан ұғыну
196-206
Любовь Григорович,Екатерина Качалина
Заманауи студенттердің мақсат қою және стресске төзімділік ерешеліктері
30-38
Жайнагуль Сыдыкова,Bulbul Yerzhenbek,Анаргуль Рахимбердина
Іргелі ғылыми ұғымдарды қалыптастыру мәселелері
226-235
Ботагоз Паридинова,Abdi Boranbayev
HISTORICAL BACKGROUND OF PERSONALITY-ORIENTED EDUCATION
5-15