Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

1 - 14/ 14 нәтиже
Гульмира Мырзатаева,Негматжан Алметов
Академиялық эссенің болашақ шет тілі мұғалімдерінің сыни тұрғысынан ойлауын дамытуға әсері
66-75
Гүлира Халықова
болашақ педагог мамандарды студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамытуға баулу
78-86
Cанат Құмарбекұлы,Бахадурхан Абдиманапов,Нурбол Усенов,Назгуль Женсикбаева
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖҮЙЕЛІК ІС-ӘРЕКЕТТІК ТӘСІЛ ЖӘНЕ СЫНИ ОЙЛАУДЫҢ МАҢЫЗЫ
211-218
Ш. Альмуханбет,Асель Есназар
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СЫНИ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ТИІМДІ СҰРАҚ ҚОЮ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
115-124
Yuliya Astafyeva,Н. Немченко
Кіші курс студенттерінің креативті ойлауын дамытуға арналған материал ретінде фольклорлық мәтін
253-263
Zhansaya Koshkar,Гулмира Габдуллина,Венера Рыстыгулова,Жазира Битибаева
ОРТА МЕКТЕПТЕ АТОМДЫҚ ЖӘНЕ КВАНТТЫҚ ФИЗИКА ТАРАУЫН ОҚЫТУДА СЫНИ ТҰРҒЫДА ОЙЛАУЫН ДАМЫТАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
244-252
Darina Makhmetova,Мехмет Акиф Созер
Жоғары оқу орнында оқушылардың икемді дағдыларын қалыптастыру диагностикасы
34-42
Санат Құмарбекұлы,Ильгизар Гайсин,Гульфат Калелова,Жамал Игисинова
БОЛАШАҚ ГЕОГРАФИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚУ ІСКЕРЛІК ОЙЫНДАРЫН ҚОЛДАНУ
73-81
Теңлік Далаева,Бахыткуль Балгазина,Светлана Белоус,Шынғыс Улдахан
Студенттік сандық ҒЗЖ-club
32-45
Гульсара Жусупбекова,Ақбота Жұмаділ
Сөйлеу әрекетін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
146-152
Акмарал Канаева,Назира Умекова,Маржан Төкен,Гульнар Токкулинова
Қазақстандық жоғары оқу орындарында шетел тілін оқытуда құзыреттілік тәсілдің рөлі
179-187
Санат Құмарбекұлы,Бахадурхан Абдиманапов
Білім алушылардың географиялық білім сапасын арттыруда оқу жетістіктерінің қалыптасу диагностикасы және жүйелік іс-әрекеттік тәсілдің рөлі
296-303
Леонид Бурлачук,Жулдыз Абдимуса
Қашықтан оқытудың психологиялық мотивациялық аспектілері
32-44
Бекен Арымбеков,С.К. Коданова,K. Fedus,Ы.Р. Турсанова,M. Турдалыулы,N. Suprapto
Толықтырылған шынайылық арқылы физика сабағында оқушылардың когнитивтік оқыту әдіснамасы
30-42
1 - 14/ 14 нәтиже