Том 42 № 1 (2020): Педагогика және психология
Жарияланған:
March 2020
Description
Абай атындағы ҚазҰПУ-ның ғылыми-әдістемелік журнал
Тұтас шығарылым
Педагогика және психологияның әдіснамасы мен теориясы
Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі
5-12
Болашақ педагогтың мектепке дейінгі және бастауыш математикалық білім беру сабақтастығын қамтамасыз етуге дайындығын қалыптастыру мәселелері
12-25
ЖОО-ның тұтас педагогикалық үдерісіндегі оралман студенттердің психологиялық - педагогикалық бейімделу мәселелерін зерттеу бойынша методологиялық әдістемелері
25-37
Мектепке дейін педагогикадағы арт-тәжірибе: әлемдік тренд және казақстандық көрініс
38-44
Қолданбалы психология және психотерапия
Білім берудегі инновациялар
Құзыреттілікке негізделген тәсілдеме аясындағы мәдениетаралық қарым-қатынас құзыреттілігі
56-62
Білім берудің мәселелері мен болашағы
Зоологиялық пәндерді оқу нәтижесінде студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін дамыту
86-96
Математикалық модельдеу және су жылыту қондырғысының мысалын қолдана отырып модельді параметрлік сәйкестендіру
103-109
Әлеуметтік педагогтің жасөспірімдермен тұрғылықты мекен- жайы бойынша жүргізілетін жұмысы
109-115
Оқытудың заманауи әдістемелері мен технологиялары
Студенттік жастардың салауатты өмір салтына тұрақты ұмтылысын қалыптастыру факторы ретінде спорттың жаңа түрлеріне қызығушылықтарын арттыру
140-146
Инновациялық білім беру – бәсекеге қабілетті мамандарды дайындаудағы маңызды бағыт
147-155
Оңтүстік Кореядағы заманауи мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері: зерттеу тәжірибесі
164-171
Абай әлемі: білім, ғылым, мәдениет және өнер
Білім, мәдениет және өнер «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы контекстінде
Әл-Фараби мұрасын өнертану-мәдениеттану және педагогикалық тұрғысынан ұғыну
196-206
Дәстүрлі киімдегі мәдени код: иконография, символика және семантикасы (әйелдер киімдер мысалында)
206-212
Қазақ тарихы мен философиясы: білім беру мазмұнының этноматематикалық компоненті
213-224
Рухани жаңғыру: ғылыми, білім беру және мәдени кеңістік
Визуальдық өнер жүйесіндегі мәдени код: қалыптастыру мен дамудың ерекшелігі
247-253