Мектетепке дейінгі білім беру ұйымдарында болашақ педагогтарды даярлауда жобалап оқытудың мәнін ашып зерттеушілік іс-әрекетін қалыптастыру мәселесінің қарастыруы. Педагогикалық білім беру саласында нәтижеге жетуде зерттеушілік іс-әрекеттің маңызы басым. Іс – әрекет зерттеуде әлеуметтік ғылымдарда, психология мен педагогикада жиі қолданылатын философия мен зерттеу әдістемесі болып табылады. Болашақ педагогтер жобалап оқыту негізінде зерттеушілік қіс-әрекеттерде күрделі мәселелерді шеше білуі тиіс. Жоғары оқу орнының студенттінің танымдық, әлеуметтік белсенділіктері нығая түседі, оқуға деген қызығушылықтары артып, жобалық іс-шаралар негізінде болашақ педагог-тәрбиешілерге жобалап оқыту барысында жоба әдісі, жобалау, жобалау технологиясы, жоба әдісінің тұжырымдамалық негіздері, жоба әдісін пайдалануға қойылатын негізгі талаптар, жоба түрлері, жобалау әдістерінде жобаның дидактикалық құндылығы. Процесстерде іс - әрекетті зерттеуде болашақта жеке және ұйымдастырушылық өзгерістерді болжауға мүмкіндік беретін, негізгі себептерді түсіну үшін талдаулар жасау немесе деректер нәтижесінде мәселелерді шешуде интерактивті зерттеу процесіне байланысты. Ғылыми зерттеулерде жаңа ғылыми білімді дамыту процесі, танымдық іс-әрекеттің бір түрі. Іс - әрекеттерді зерттеуде практиктердің өз тәжірибелерімен проблемалық зерттеудің бір түрін эмпирикалық процесс деп қарастырған. Мақсаттылық әлеуметтік ғылымдар саласындағы білімді құру және бөлісу.Зерттеу объективтілікпен, репродуктивтілікпен, дәлелдермен, дәлдікпен сипатталады. Оның өзара байланысты екі деңгейі бар: эмпирикалық және теориялық.
ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТ ҰҒЫМЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘНІ
Жарияланған December 2022
154
135
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
Болашақ педагогтар
зерттеушілік
зерттеушілік іс-әрекет
жобалау
тұжырымдама
технологиясы
ғылыми зерттеулерде
жобалап оқыту
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Мамытбаева Ж., Төлешова У., Боранбаева А. ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТ ҰҒЫМЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘНІ // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.5–15: DOI: 10.51889/5418.2022.31.77.007 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1047 (дата обращения: 27.11.2024)