Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТ ҰҒЫМЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘНІ

Жарияланған December 2022

154

135

Казнпу Абая
Аңдатпа

Мектетепке дейінгі білім беру ұйымдарында болашақ педагогтарды даярлауда жобалап оқытудың мәнін ашып зерттеушілік іс-әрекетін қалыптастыру мәселесінің қарастыруы. Педагогикалық білім беру саласында нәтижеге жетуде зерттеушілік іс-әрекеттің маңызы басым. Іс – әрекет зерттеуде  әлеуметтік ғылымдарда, психология мен педагогикада  жиі қолданылатын философия мен зерттеу әдістемесі болып табылады.  Болашақ педагогтер жобалап оқыту негізінде зерттеушілік қіс-әрекеттерде күрделі мәселелерді шеше білуі тиіс. Жоғары оқу орнының студенттінің танымдық, әлеуметтік белсенділіктері нығая түседі, оқуға деген қызығушылықтары артып, жобалық іс-шаралар негізінде болашақ педагог-тәрбиешілерге жобалап оқыту барысында  жоба әдісі, жобалау, жобалау технологиясы, жоба әдісінің тұжырымдамалық негіздері, жоба әдісін пайдалануға қойылатын негізгі талаптар, жоба түрлері, жобалау әдістерінде жобаның дидактикалық құндылығы. Процесстерде іс - әрекетті зерттеуде  болашақта жеке және ұйымдастырушылық өзгерістерді болжауға мүмкіндік беретін, негізгі себептерді түсіну үшін талдаулар жасау  немесе деректер нәтижесінде мәселелерді шешуде интерактивті зерттеу процесіне байланысты. Ғылыми зерттеулерде жаңа ғылыми білімді дамыту процесі, танымдық іс-әрекеттің бір түрі. Іс - әрекеттерді зерттеуде практиктердің өз тәжірибелерімен проблемалық зерттеудің бір түрін  эмпирикалық процесс деп қарастырған. Мақсаттылық әлеуметтік ғылымдар саласындағы білімді құру және бөлісу.Зерттеу объективтілікпен, репродуктивтілікпен, дәлелдермен, дәлдікпен сипатталады. Оның өзара байланысты екі деңгейі бар: эмпирикалық және теориялық.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Мамытбаева Ж., Төлешова У., Боранбаева А. ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТ ҰҒЫМЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘНІ // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.5–15: DOI: 10.51889/5418.2022.31.77.007 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1047 (дата обращения: 27.11.2024)