Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕНӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ПИЛОТАЖДЫҚ ЗЕРТТЕУ

Жарияланған 12-2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада қазіргі студенттердің оқу іс-әрекетіндегі өзін-өзі ұйымдастырудың психологиялық талдау мәселесіне арналған. Өзін-өзі ұйымдастыру-әлеуметтік-педагогикалық құзыреттілікті дамытуда пайда болатын орталық буын. Әлеуметтік-педагогикалық құзыреттіліктер шеңберінде өзін-өзі ұйымдастырудың қалыптасу критерийлері мен оларды зерттеудің нақты әдістерін пилоттық зерттеу талқыланады.

Қазіргі заманғы жоғары білімнің даму тенденциясы әлемдік білім беру жүйесінің интеграциялануының ғаламдық процестеріне, білім беру кеңістігін цифрландыруға, еңбек нарығындағы жоғары бәсекелестік жағдайында кадрлардың сапасына қойылатын талаптардың жоғарылауына байланысты. Ақпараттандыру, білім алудың кең мүмкіндіктері, жаһандық білім беру үдерісіне қатысу білім беру қызметінің субъектісіне пайдалы болады, егер ол өзін-өзі ұйымдастыру, жоспарлау және іс-әрекетті өзін-өзі бақылау дағдыларына ие болса.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Kosshygulova A., Sadykova A. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕНӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ПИЛОТАЖДЫҚ ЗЕРТТЕУ // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.228–237: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.27. [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/579 (дата обращения: 17.05.2024)