Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ.

Жарияланған December 2021
Школа-лицей 63 г. Баку Азербайджанской Республики
Аңдатпа

Ақпарат ғасыры, оның алдындағыларға қарағанда, біздің өмірімізге елеулі өзгерістер әкелді. Қазіргі қоғамда білімнің қарқынды дамуы маңызды.Мақалада білім мен өмірдің тығыз байланысы туралы айтылады. Адамдардың өсіп келе жатқан рухани және материалдық қажеттіліктерін қанағаттандыру талабы екендігі айтылды. Білім іргетасы бастауыш сыныптарда қаланғандықтан, жаңа өнертабыстар, технологиялық өңдеулер шығармашылық жұмыстың жемісі болғандықтан, мұғалім оқушылардың шығармашылық жұмысына үлкен мән беруі керек. Шындығында, шығармашылық жұмыс студенттермен қатар адамдардың өз бетінше әрекетімен байланысты. Осы тұрғыдан алғанда, кіші мектеп оқушыларына өз бетінше жұмыс істеуге жеткілікті орын беру керек. Математика сабағында өзіндік жұмыстың маңызы ерекше.
Бұл мәселеге қатысты бірқатар ғалымдар мен әдіскерлердің пікірлері қарастырылады. Олардың көзқарастарында ортақ тіл табуға талпыныстар жасалды. Студенттердің өзіндік жұмыстарының классификациялары қарастырылады. Бұл жіктеулердің әртүрлі принциптерге негізделгенін ескере отырып, автор өз көзқарасын кесте түрінде ұсынады. Өзіндік жұмысқа бөлінген уақыттың шамамен кестесі зерттелді. Бұл ең алдымен сыныптың білім деңгейіне байланысты екені көрсетілді.
Сабақта өзіндік жұмыстың екі формасына тапсырма үлгілері келтірілген. Бұл түрлер арасындағы айырмашылықтар түсіндіріледі.
Соңында эксперимент жүргізілді, оның нәтижелері қолданылған әдістің негізделгенін көрсетті. Соңында жұмыстың дидактикалық маңыздылығына тоқталады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Сеидли С. СТУДЕНТТЕРДІҢ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ. // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.173–181: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.20. [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/421 (дата обращения: 3.07.2024)