Мақала болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дайындығын жетілдіру мәселелеріне арналған. Бастауыш сынып мұғалімі - өзінің кәсіби қызметімен жоғары деңгейде айналысатын және өзінің кәсіби дамуын одан әрі жобалай білетін қабілетті адам. Осыған орай мұғалім үнемі ізденісте болуы керек.
Білім беру саласындағы нормативтік материалдарды, философиялық, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді зерделеу негізінде математикалық білім беруді дамытудың және болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін оқушылардың математикалық қабілеттерін дамытуға даярлаудың өзектілігі анықталды. Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауға негізделген тұжырымдамалық тәсілдер ашылып, бастауыш сынып оқушыларының жеке қабілеттерін дамытуға бағытталған бастауыш білім беру мазмұнына қойылатын талаптар, сондай-ақ мұғалімнің дайындық деңгейі мен құзыреттеріне қойылатын талаптар қарастырылған. Автор болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін оқушылардың математикалық қабілеттерін дамытуға даярлаудың педагогикалық шарттарын анықтады, олар пәнаралық өзара іс-қимыл мен білім беру бағдарламасы шеңберіндегі пәндердің интеграциясын қамтиды.