Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Pedagogy and Psychology

SOME QUESTIONS OF THE DEVELOPMENT OF CROSS-CULTURAL COMPETENCE OF PHILOLOGIST STUDENTS IN MODERN EDUCATION

Published 08-2023
КазНПУ имени Абая
Abstract

ХХІ ғасыр басындағы тілдік ахуал ашық шекаралар, жылдам кросс-мәдени алмасу және ең бастысы интернеттің әсері сияқты жаһандану процестеріне байланысты өте күрделі және қарама-қайшы көріністі білдіреді.

Мәдени бірегейлікті құрметтеуге негізделген кросс-мәдени өзара әрекеттесуге дайын және қабілетті адамдарға қоғамның қажеттілігі мен мәдениетаралық құзыреттілік пен толеранттылықтың жеткіліксіз деңгейі арасындағы қайшылықтар жаңартылуда. Мұның барлығы қоғамдағы студенттер мен студенттердің мәдени дүниетанымының жеткіліксіздігінен және эстетикалық сезімдерінің жетілмегендігінен туындады.

Бұл жақсы ма, әлде жаман ба? Біз осы мәселе төңірегінде ойланып, бұл мәселені, біздің ойымызша, мәдениеттің құрамдас бөлігі бола отырып, басқа оқу пәндеріне әсер ететін сол ерекше қабатты алып жүрген әдеби білім тұрғысынан зерттеуді жөн көрдік.

Біздің мақаламыз филология студенттерінің Қазақстан әдебиеті материалы бойынша кросс-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту мәселелеріне арналған, онда «меншік» және «өзге» мәдени ұстанымдар мен құндылықтар іргелі интерактивті өзара байытуда көрінеді. қарым-қатынастар. Қазіргі замандағы да, өткен ғасырлардағы да қазақ ақын-жазушыларының шығармашылығында дүниенің ұлттық сөздік-көркем суретінің өзек құрылымдары бекітілген.

pdf (Русский)
Language

Русский

How to Cite

Кошербаев Р., Кошербаева Г. SOME QUESTIONS OF THE DEVELOPMENT OF CROSS-CULTURAL COMPETENCE OF PHILOLOGIST STUDENTS IN MODERN EDUCATION // Pedagogy and Psychology. – 2023. – № 2(55). – С.108–120: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.006 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1158 (дата обращения: 12.05.2024)