Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

іздеу

169 - 192/ 216 нәтиже << < 3 4 5 6 7 8 9 > >> 
Роза Калимжанова,Айнагүл Исмагулова,Гүлмира Ракишева,Әсел Калымова
Жоғары оқу орындары студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары
127-132
Иван Смирнов,Нина Стукаленко
Дене шынықтыру мұғалімдерінің спорттық жұмысқа кәсіби дайындау
108-113
Назира Мырзалы,Шынгыс Улдахан,Куляш Каймулдинова,Альбина Бейкитова
Білім беру менеджменті саласындағы инновациялар мен өзгерістер
85-92
Аман Ибрагимов
Диалог және байланыс: пән байланысының қалыптастырылуының мәселелері (суретшілер-оқушылар мысалы бойынша)
22-35
Жазира Абдыхалыкова, Жазира Абдуллаева
Университет жағдайында болашақ педагогтердің академиялық ұтқырлығын педагогикалық қолдау
5-13
Марина Осиповская,Ольга Лаукарт-Горбачева
Татарстан Республикасының білім беру жүйесіндегі инклюзивті тәжірибенің даму өлшемшарты ретінде педагогикалық қызметке дайындық
143-152
Артем Носко
Ағылшын тілін оқытуда оқу дағдыларын дамыту
204-211
Айгюн Азизова
Информатиканың екінші контексттік бағытын зерттеуде жоба әдістерін қолдану
217-223
Гүлпара Жукенова,Дана Қожахметова
Арнайы оқу қажеттері бар балаларды орта білім берудің психологиялық, педагогикалық және ұйымдастық шарттары (№ 4 Аккөл орта мектебі бойынша зерттеу)
223-230
Айтхожаевна,Рахметбековна,Алдажар Абилов,Робертовна
Диалогтық оқытудың маңыздылығы мен ерешеліктері
169-176
Айжан Бекенова
Н.Каримовтың педагогикалық репертуарындағы альт транскрипциялары (М.Сағатовтың «Күй» транскрипциясының мысалында)
256-264
Айгерим Болкенбаева,Зерде Ертисова
О.Бөкейдің «Атау кере» повесіндегі адамның экзистенциалдық мәселесі
242-248
Ольга Тапалова,Асхат Куатбеков
Болашақ білім беру менеджерлерін даярлау үшін цифрлық медиаресурстарды пайдалану
129-137
Алия Сатыбалдиева,Сауле Раимбаева,Айгерим Абжаппарова
БЕЙНЕ САБАҚ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ САБАҚТАР ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ
137-143
Юлия Жилова,Виктория Бежина,Айсулу Шаяхметова
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту стратегиясы ретіндегі тұлғалық-бағдарлы тәсіл (партисипация)
102-112
Хаяла Рзаева
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
176-183
Айжан Сапарғалиева,Салтанат Бегимбекова,Аида Маметканова
Коммуникативті құзыреттілік-заманауи педагогтің кәсіби құндылығы
213-221
Гульсара Жусупбекова,Ақбота Жұмаділ
Сөйлеу әрекетін дамыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
146-152
Айнагуль Игібаева,Досым Ерболатұлы,Гульназ Турарова
Киберәлеуметтендіру: беталысы және келешегі
115-123
Юлия Ким,Ақмарал Ермекбаева
Жарнама мәтіндеріндегі сөйлеу әсері
106-114
Ләззат Сері,Татьяна Карпенко
Қашықтықтан оқыту жағдайында шетел тілінде студенттердің жеке оқу іс-әрекетінде белсенділігін арттыру
77-90
Галина Чемоданова,Светлана Власенко
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы коллаборативті білім кеңістігін құру
66-77
Сачин Ядав,Мадина Оспанова
Шетелдік студенттердің Қазақстанда оқудағы үрей деңгейін зерттеу
52-57
Анна Меркулова,Каракат Нагымжанова,Нина Власова
Қазіргі отбасында қарым-қатынастарды қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық жағдайлары
43-52
169 - 192/ 216 нәтиже << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>