Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Z ҰРПАҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУДА ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ

Жарияланған June 2022
Карагандинский университет имени Академика Е.А.Букетова
Аңдатпа

Мақала цифрлық технологиялар мен әлеуметтік желілердің педагогикалық үрдісте атқаратын рөлін анықтап, заманауи баланы тәрбиелеу мен оқытудың әдістерін жаңарту жолдарын қарастыруға арналған, Z ұрпағының өкілдеріне салыстырмалы мінездеме берілген. Z ұрпағының өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін «Tik Tok» әлеуметтік желісінің мүмкіндіктері және артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетілген. Бастауыш мектептің оқушыларына, ата-ана және мұғалімдерге арнап сауалнама құрастырылған. Жүргізілген сауалнама нәтижелері талданып, оқу-тәрбие процесінде «Tik Tok» желісінің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану жолдары ұсынылған және цифрлық құрылғылар мен  әлеуметтік желілердің артықшылықтары мен кемшіліктері туралы сараптама кестесі жасалған. Z ұрпақты тәрбиелеуде  ата-аналарға көмек болатын әдебиеттерге сілтеме жасалған. Авторлар сандық құзыреттер мен ақпараттық мәдениетке қатысты мазмұнды қорытынды жасауға әрекет жасаған.

pdf
Тіл

Қазақша

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Бейсенбаева А., Жұмаадан А. Z ҰРПАҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУДА ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ // Педагогика және психология. – 2022. – № 2(51). – С.102–111: DOI: 10.51889/2022-2.2077-6861.12 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/952 (дата обращения: 3.07.2024)