Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Империяға дейінгі және империялық Қытайда дәстүрлі қолөнерді оқытудың тарихи-мәдени аспектілері (қыш өндірісі мысалында)

Жарияланған June 2022
Казахский национальный педагогический университет имени Абая
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада Қытайдың империяға дейінгі және империялық кезеңдеріндегі қыш өнерінің қалыптасуы мен даму ерекшеліктері қыш өнерінің мысалын қолдана отырып, қолөнерді оқыту әдісінің призмасы арқылы қарастырылады. Мақала авторлары бірнеше мыңжылдықтардан бастау алған қышшыларды оқытудың дәстүрлі жүйесі қыш өндірісінің пайда болуымен бірге қалыптасты және тарихи, өнертану және ғылыми-педагогикалық аспектілерге негізделген деген көзқараста.

Авторлар қыш өндірісінің қалыптасуының бастауына қысқаша тарихи экскурс жасаудың Қытайдың империяға дейінгі және империялық кезеңдеріндегі қыш өнерін оқытудың пайда болу генезисі мен ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік беретініне сенімді. Шынында да, дәл осы кезеңдерде Қытайда көптеген ғасырлар бойына созылған кәсіби көркемдік білім беру жүйесінің барлық негіздері қаланды.

Осы зерттеудің нәтижесі -- бұл кезеңдерде дәстүрлі қытай мәдениетінде мұғалімге табыну және дәстүрлі қолөнерді, оның ішінде қыш өнерін оқытудың бүкіл жүйесі «шебер-шәкірт» қағидаты бойынша құрылды және Қытайдың алғашқы мемлекеттерінің қалыптасу кезеңімен бірге дамып, қолөнерге үлкен мән берілді, императорлық шеберханалар белсенді түрде құрылды, бұл тамаша қолөнер шеберлерін дайындаудың алғашқы ұсталары болды.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Zhenghui W., Weijie C.. Империяға дейінгі және империялық Қытайда дәстүрлі қолөнерді оқытудың тарихи-мәдени аспектілері (қыш өндірісі мысалында) // Педагогика және психология. – 2022. – № 2(51). – С.49–58: DOI: 10.51889/2022-2.2077-6861.06 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/937 (дата обращения: 3.07.2024)