Оқшаулануды адамның бақылаудан шығып, өз іс-әрекетінің нәтижелерімен бөлісетін процесс ретінде қарастырылуда. Іс - әрекет кең мағынада, кез-келген әлеуметтік әрекет немесе басқаша айтқанда, оқшауланы - бұл адам өмір сүретін әлемге жат процесс.
Оқшаулану мәселесі-мұндай көрініс кездейсоқ, ұстамды немесе мүлдем көрінбеуі мүмкін.
Оқушылардың жеке бағыттарынан топтық бағыттарға белсенді қозғалысын қамтамасыз ете отырып, жоғарыда аталған ұстанымдар мәселесін барлық дерлік психологтар зерттеді.
Осылайша, білім берудегі мәселелердің тұжырымдамасының негативтік құбылыс ретінде жатсынуды жеңу қажеттілігі, жеткіншектер жасында ерекше шиеленісуі, оқшаулану мәселесінің өткірлі.
Әртүрлі социологиялық, психологиялық және философиялық теориялар оқшаулануды қандай көзқараспен қарастыратынына байланысты иеліктен шығудың жолдары да өзгереді.
Зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сүйене отырып, біз жеке тұлғаны жатсыну формаларын зерттеу үшін тәжірибелік жұмыс ұйымдастырдық және жүргіздік. Қазіргі заманғы оқшаулану құбылысын зерттеудегі ең маңызды бағыттарды іздеумен қатар, оның көріністерін негативті бағытта теңестіру маханизмдерін анықтау қажет.
Барлық психологиялық ресурстар мектептің білім беру ортасын кеңейту, оқушыны, мектеп қауымдастығын және мектепті тығыз байланыстыру үшін пайдаланылады.