Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Виртуалды зертхана қызметінің психологиялық-педагогикалық жағдайлары мен негізгі бағыттары

Жарияланған June 2022
Казахский национальный педагогический университет имени Абая
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Сауле Исалиева

"Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Аңдатпа

Мақалада әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы виртуалды зертхананың психологиялық-педагогикалық
жағдайлары қарастырылған. Авторлар қолданыстағы цифрлық платформалар мер ресурстарды, виртуалды зертхананы түсінудің әртүрлі тәсілдерін, оны әдістемелік қамтамасыз етуді, кеңесшілік көмекті
ұйымдастыруды және пайдаланушыларға тьюторлық қолдауды, студенттердің өзіндік және топтық
жұмысын т.б. талдауға тырысты. Олар өз зерттеулерінде негізгі міндеттердің біріне – теориялық негіздеу мен психологиялық-педагогикалық виртуалды зертхананың құрылымдық моделін одан әрі практикалық
тексеру мен енгізуге сүйенді. Белгілі болғандай, психологиялық-педагогикалық жағдайлар жалпы мағынада тұлғаның даму процесін, тар мағынада құбылыстардың ішкі бірлігі бар сыртқы жағдайлардың
жиынтығын білдіретін педагогикалық жағдайлардың бір түрі болып табылады. Зерттеу Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті қаржыландыратын «Дамушы білім беру ортасы аясында виртуалды зертхананы жобалау» жобасы аясында жүзеге асырылуда (2022 ж. 11 ақпандағы № 3 шарт).

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Кілтті сөздер
виртуалды зертхана
Дәйексөздерді қалай жазу керек

Исалиева С., Абаева Г., Жанкушков Б., Рашидинов Д. Виртуалды зертхана қызметінің психологиялық-педагогикалық жағдайлары мен негізгі бағыттары // Педагогика және психология. – 2022. – № 2(51). – С.111–119: DOI: 10.51889/2022-2.2077-6861.13 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/914 (дата обращения: 3.07.2024)