Бұл мақала білім алушыдан оқушыға ақпарат беру деңгейін арттыру үшін сапалы педагогикалық мазмұнды құру мәселелерін қарастыруға арналған, яғни педагогикалық іс- әрекеттің маңызды құрамдас
бөлігі болып табылатын педагогикалық рефлексияның осындай нұсқалары. Педагогикалық іс-әрекет - бұл бір адамның екінші адамға тікелей әсер етуі емес, олардың тікелей өзара әрекеттесуі. Сондықтан мұғалімнің іс-әрекетінің объектісі педагогикалық процесс болып табылады, ал студент әсер ету
объектісінен қызмет субъектісінің позициясына өтеді. Қазіргі жағдайда әр мұғалімнің алдында студенттерге ең жақсы материал ұсыну міндеті тұр. Егер біз бұл процесті білім беру жүйесінің жоғарғы сегментінде қарастыратын болсақ, онда нақты және қолданбалы пәндер бойынша оқытуды жүзеге асыратын университеттің оқытушылары үшін оқу мәтіндерін кванттауды қолдануға негізделген. Материалды ұсыну әдістемесін қолдануға болады. Оқыту сапасын жақсарту үшін кванттық оқу мәтіндерін қолдану, уақыт талаптарына сәйкес кәсіби білімді жаңарту мақсатында студенттер мен мұғалімдер тарапынан оқу
ақпаратын жақсы қабылдау және сәтті игерумен негізделеді. Мақалада Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау
университетінің профессорлық-педагогикалық құрамы арасында кванттау технологиясын қолданудың
тиімділігіне жан-жақты талдау жүргізілді.
Педагогикалық мазмұнның бөлігі ретінде квантты химиялық мәтіндер
Жарияланған June 2022
146
136
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кванттау, квант, педагогикалық контент, оқу материалы, химия, білім беру технологиясы.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Ескендирова А., Корганбаева Ж., Шаяхметова А., Нурмуханбетова Н. Педагогикалық мазмұнның бөлігі ретінде квантты химиялық мәтіндер // Педагогика және психология. – 2022. – № 2(51). – С.258–265: DOI: 10.51889/2022-2.2077-6861.28 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/722 (дата обращения: 21.11.2024)