Бұл мақалада пандемия кезінде ата-аналар мен олардың балаларына психологиялық-педагогикалық онлайн қолдау көрсетуді жаңарту мәселесі талқыланады. Оқушылар жеке оқу траекториясын ұйымдастыруда, онлайн сабақтарда оқу материалын меңгеруде қиындықтарға тап болады, оларда көрнекі коммуникация жетіспейді. Оқушылардың оқу-тәрбие жұмысының нәтижелерін тұрақты бақылау ата-аналарға жүктеледі. Карантин кезінде мектеп те, отбасы да тығыз жұмыс істеуі керек.
Қашықтықтан оқыту субъектілері ақпараттық-білім беру ортасындағы өзара іс-қимылдың виртуалды процесіне енген онлайн сабақтарды ұйымдастыруға және өткізуге көп көңіл бөлінеді. Автор мектеп оқушыларын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудегі оқытудың бұл формасының ерекшеліктерін сипаттайды.
Зерттеу жұмысының негізгі мазмұны мектеп пен отбасы тәрбиесінің ортақ мақсаттары, міндеттері мен әдістерімен айқындалатын мектеп пен отбасының бірлескен іс-әрекетін талдау болып табылады. Бұл қарым-қатынаста педагогикалық процестің тиімді тұтастығы қамтамасыз етіліп, ата-ананың әлеуметтік ұстанымы бекітіледі. Мұғалімдер мен ата-аналар тарапынан жүйелілік қалыптасады, ата-ана мен бала қарым-қатынасы құрылымдалады.
Отбасын психологиялық-педагогикалық қолдаудың қашықтағы нысандары ықтимал әрекеттердің шекарасын анықтайды, нәтижесінде мектеп оқушыларының физикалық, психикалық және мінез-құлық дамуына, олардың оқу мотивациясын және танымдық белсенділігін қалыптастыруға перспективалар жасалады деген идея негізделген. Мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытуда тиімді жетістіктерге жетелейтін педагогтар мен ата-аналардан психологиялық-педагогикалық құзыреттілік пен Интернет ресурстарымен жұмыс істеудің техникалық дағдылары талап етіледі.
Түйін сөздер: психологиялық-педагогикалық онлайн қолдау көрсету; қашықтықтан оқыту; онлайн сабақ; ақпараттық-білім беру ортасы; ақпараттық өзара әрекеттесу; жеке білім беру траекториясы;сындарлы оң көзқарас; оқытуды даралау және саралау.