Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ҮРДІСІНДЕ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН КИІЗ БАСУ ӨНЕРІ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

Жарияланған December 2021

94

100

КазНПУ им.Абая
Аңдатпа

Мақалада ұлттық қолданбалы киіз басу өнерін бірлесіп оқыту жағдайында, есту қабілеті нашар 5-7 сынып оқушыларының қарым-қатынасының мазмұндық компоненттерін қалыптастырудың ерекшеліктері қарастырылған. Киіз басу үрдісі – есту қабілеті нашар  оқушылардың ұжыммен бірлесе орындайтын тиімді іс-әрекет ретіндегі ерекшелігі негізделді.  «Көркем еңбек» пәндік-практикалық сабақтарында есту қабілеті нашар оқушылардың сөйлеу коммуникациясының қалыптасу ерекшеліктері; бірлесіп, ұжыммен орындалатын іс-әрекетте сөйлесу тілін және танымдық белсенділігін арттырудағы киіз басу өнерінің маңыздылығы эксперименттік тұрғыда анықталды. Ұлттық қолданбалы киіз басу өнерін оқыту үрдісінде есту қабілеті нашар  оқушылардың компенсаторлық (орын алмастыру, толықтыру) мүмкіндіктерінің нәтижелері көрсетіледі.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Абдуллина К., Жиенбаева Н. БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ҮРДІСІНДЕ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН КИІЗ БАСУ ӨНЕРІ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.218–228: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.26 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/494 (дата обращения: 24.11.2024)