Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

УНИВЕРСИТЕТТЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН: ӘДЕБИЯТТЫ ОҚЫТУДЫҢ БЕЙНЕ ӘДІСІ РЕТІНДЕГІ «АВТОРМЕН СҰХБАТ»

Жарияланған December 2021

144

82

Казахский национальный педагогический университет
Аңдатпа

Бұл зерттеу қазіргі заманғы практикалық педагогика саласы - педагогикалық жобалау шеңберінде университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың кейбір сызықтық емес әдістері мен тәсілдерін көрсетуге тырысады (университетте әдебиетті оқу мысалын қолдана отырып). «Педагогикалық дизайн» ұғымына анықтама берілген; жеке тұлғаны жаңа цифрлық шындықта жүзеге асыруға бағытталған сапалы және өзекті білімге деген қажеттіліктің артуына байланысты жаңа білім беру ортасын құру қажеттілігі туралы мәселе көтеріледі. Жүргізілген талдаудың өзектілігі мен жаңалығы дәлелденді. Зерттеу барысында студенттер контингентінің талғамы мен білім беру ортасын талдау нәтижелері келтірілген. Педагогикалық іс-әрекеттің тұжырымдамасы негізделген, бұл педагогикалық жанрдағы инновациялық технологиялар мен оқу процесінің цифрлық мүмкіндіктерін қолдана отырып, әдебиеттегі дәрістер мен практикалық сабақтарға сұхбат (автормен сұхбат) сияқты жанрды енгізуді көздейді, оқу материалын ұсынудың осы формасының орындылығы дәлелденді. Цюрих Университетімен (Швейцария) жоба аясында тексерілген сұхбат түрінде оқу материалын безендірудің мысалы ұсынылды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Шмакова Е. УНИВЕРСИТЕТТЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН: ӘДЕБИЯТТЫ ОҚЫТУДЫҢ БЕЙНЕ ӘДІСІ РЕТІНДЕГІ «АВТОРМЕН СҰХБАТ» // Педагогика және психология. – 2021. – № 4(49). – С.188–195: DOI: 10.51889/2021-4.2077-6861.22. [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/375 (дата обращения: 27.11.2024)