Мақалада әл-Фарабидің философиялық-педагогикалық және әлеуметтік-этикалық мұрасындағы рухани- адамгершілік ізгіліктік құндылықтар жүйесі ашып көрсетілген. Ғалымның рухани-адамгершілік мәселелері бойынша идеялары жүйеленген. Бұл идеялар «қайырымды қала», «интеллектуалдық қайырымдылық»,
«этникалық қайырымдылық», «тәрбие», үйрету», «ақыл», «парасат», «бақыт» сияқты негізгі ұғымдармен сипатталған. Әл-Фарабидің педагогикалық мұрасы заманауи ғылым философиясы тұрғысынан зерделенеді.
Әл-Фарабидің қысқаша өмірбаяны, педагогика әдіснамасын, тәрбие теориясын, дидактиканы, білім беру теориясын, әдістемесін қамтитын педагогикалық тұжырымдамасы сипатталған. Мәдениет, сыпайылық, жоғары тәртіптілік, даналық, парасаттылық, түсіністік, көмектесетін, қолдаушы, ұжымдық, шыдамдылық, батырлық, әділеттілік, жомарттық сияқты мейірімді қала тұрғынының адами қасиеттерінде көрініс тапқан тәрбие идеалы ұсынылған. «Оқыту», «тәрбие», «білім беру», «оқыту», «интеллект» категориялары мен санаттарының мазмұны нақтыланды.
Әл-Фарабидің рухани-адамгершілік мұраларын зерттеуде әлеуметтік гуманитарлық әдіснама мен гуманистік принциптері қарастырылады. «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы контекстінде рухани-адамгершілік білім берудің негізгі ұғымдарының анықтамалары келтірілген.