Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Болашақ мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін бейресми білім беру мүмкіндіктерін зерттеу

Жарияланған June 2022
Филиал Национального центра повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области»
Северо-Казахстанский университет им. М. Козыбаева (Петропавловск, Казахстан
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Галина Квасных

кафедра теории и методики начального и дошкольного образования, старший преподаватель

Аңдатпа

Мектеп түлектерінің кәсіби өзін-өзі анықтауы қазіргі заманның өзекті мәселесі болып табылады. Еңбек нарығындағы кәсіптің бейімділігін, мүдделерін, қажеттілігін ескере отырып, кәсіби өзін-өзі анықтауды қалыптастыру бойынша үздіксіз білім беруді жүзеге асыру жоғары сынып оқушыларына болашақ кәсіби саланы дұрыс таңдауды анықтауға мүмкіндік береді. Кәсіби өзін-өзі анықтауға және мамандықты «игеруге» өнімді қолдау ретінде авторлар бейресми білім беруді қолдануды ұсынады және негіздейді.

Зерттеу үшін 16-17 жас аралығындағы жастар таңдалды. Олар цифрлық ортамен интеграцияланады, себебі оларды ақпараттандырумен және цифрландырумен байланысты бейресми білім беруге қосу мүмкіндігі бар. Бұл құрылған виртуалды үздіксіз білім беру Академиясында беделді практик-мұғалімдер мен болашақ мұғалімдердің интерактивті-белсенді байланысын эксперименттік ұйымдастыруда ескерілді.

Мақсаттарды жүзеге асыру және күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін диагностикалауға мүмкіндік берген теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерінің келесі жиынтығы: а) мектеп түлектерінің белгілі бір кәсіби салаға бейімділігі; б) педагогикалық қызмет туралы құндылық-мағыналық түсініктерін дамыту үрдісі; в) кәсіби бағдарланған қарым-қатынастың функционалдық-қолданбалы ортасының пәрменділігі.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Чемоданова Г., Мурзалинова А., Квасных Г. Болашақ мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін бейресми білім беру мүмкіндіктерін зерттеу // Педагогика және психология. – 2022. – № 2(51). – С.120–130: DOI: 10.51889/2022-2.2077-6861.14 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/349 (дата обращения: 3.07.2024)