Мектеп түлектерінің кәсіби өзін-өзі анықтауы қазіргі заманның өзекті мәселесі болып табылады. Еңбек нарығындағы кәсіптің бейімділігін, мүдделерін, қажеттілігін ескере отырып, кәсіби өзін-өзі анықтауды қалыптастыру бойынша үздіксіз білім беруді жүзеге асыру жоғары сынып оқушыларына болашақ кәсіби саланы дұрыс таңдауды анықтауға мүмкіндік береді. Кәсіби өзін-өзі анықтауға және мамандықты «игеруге» өнімді қолдау ретінде авторлар бейресми білім беруді қолдануды ұсынады және негіздейді.
Зерттеу үшін 16-17 жас аралығындағы жастар таңдалды. Олар цифрлық ортамен интеграцияланады, себебі оларды ақпараттандырумен және цифрландырумен байланысты бейресми білім беруге қосу мүмкіндігі бар. Бұл құрылған виртуалды үздіксіз білім беру Академиясында беделді практик-мұғалімдер мен болашақ мұғалімдердің интерактивті-белсенді байланысын эксперименттік ұйымдастыруда ескерілді.
Мақсаттарды жүзеге асыру және күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін диагностикалауға мүмкіндік берген теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерінің келесі жиынтығы: а) мектеп түлектерінің белгілі бір кәсіби салаға бейімділігі; б) педагогикалық қызмет туралы құндылық-мағыналық түсініктерін дамыту үрдісі; в) кәсіби бағдарланған қарым-қатынастың функционалдық-қолданбалы ортасының пәрменділігі.