Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Қазақстандағы зерттеу жұмыстарының даму мен білім беру мәселелері

Жарияланған September 2021
Қ.И.Сатбаев атындағы Қазақ ұлттық зерттеу техникалық университеті
Аңдатпа

Экономиканың жедел дамуы инновацияны енгізусіз және елдің ғылыми -зерттеу әлеуетін дамытусыз мүмкін емес. Елдің ғылыми -инновациялық әлеуетінің дамуына тікелей әсер ететін қарым -қатынас субъектілері ұсынатын ғылыми -инновациялық жүйе. Жүйенің соңғы өнімі - бұл ғылыми -зерттеу және тәжірибелік -конструкторлық жұмыстарды коммерцияландыру. Технологияны коммерцияландыру процесінің өзі - бұл нақты жоба, дегенмен оған жобаны басқару құралдары қолданылады, бірақ инновацияның ерекшеліктерін ескере отырып және сәтсіздік қаупі жоғары. Мақалада Қазақстан Республикасының инновациялық жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік зерттеу жүргізу арқылы технологияларды коммерцияландырудың негізгі мәселелері мен кедергілері қарастырылады. Сауалнаманың мақсаты - тұтастай жүйеде де, оның ішінде процесте де негізгі проблемаларды анықтауға тырыса отырып, Қазақстанның инновациялық жүйесінің қазіргі жағдайларының тұтас бейнесін алу. Респонденттер технологияларды коммерцияландыру жобаларының тікелей қатысушылары болды. Сондай -ақ, мақалада инновациялық қызметке тікелей қатысушылардың тәрбиелік көзқарасын қамтамасыз ету мәселесі қарастырылды. Білім деңгейінің төмендігі мен білім беру жүйесінің деградациясы мәселесі көтерілуде, бұл елдің инновациялық жүйесіне тікелей әсер етеді. Жасалған жұмыс негізінде инновациялық жүйені жетілдіру бойынша ұсыныстар алынды және технологияларды коммерцияландыруға сәйкес жобалық тәсілдеме алынды.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Kenzhaliyev O., Kassymova G., Tsekhovoy A., Ilmaliyev Z. Қазақстандағы зерттеу жұмыстарының даму мен білім беру мәселелері // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.5–13: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.01 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/292 (дата обращения: 3.07.2024)