Бұл мақалада цифрлық орта жағдайында студентке бағдарланған оқыту негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын жетілдірудің ғылыми-әдістемелік ұсынымдарының мазмұнды компоненттері ұсынылған. Студентке бағдарланған цифрлық оқыту негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби даярлығын жетілдірудің ғылыми - әдістемелік жүйесі: өзара байланысты төрт компоненттен тұрады: мақсатты, мазмұнды, әдістемелік (аспаптық), нәтижелі-бағалау. Ғылыми-әдістемелік ұсынымдар болашақ мұғалімді кәсіби даярлаудың құзыреттілік моделінің вариативтілігі негізінде студенттердің университетте орталықтандырылған оқуын қамтамасыз етуге бағытталған. Біз вариативтілікті студенттердің жеке (тер) және жеке білім беру траекториясын (ИОТ) таңдау мүмкіндігі ретінде қарастырамыз.
Цифрлық ортада студенттерге бағытталған оқыту негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын жақсартуға арналған ғылыми-әдістемелік ұсыныстар
Жарияланған June 2021
159
144
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кәсіби дайындық, студенттерге бағытталған оқыту, жеке траектория, сандық орта, студенттер, фасилитатор, тьютор.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Абдигапбарова У., Жиенбаева Н. Цифрлық ортада студенттерге бағытталған оқыту негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын жақсартуға арналған ғылыми-әдістемелік ұсыныстар // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.31–40: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.03 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/231 (дата обращения: 27.11.2024)