Ғылыми мақала оқу жылы мен біліктілікті арттыру аяқталғаннан кейін Қазақстанда
мұғалімнің бірегейлігін қалыптастырудағы кедергілердің аспектілеріне арналған
тереңдетілген зерттеу болып табылады.Мансаптың басында мұғалімдердің кетуі көбінесе
жеке немесе контекстік факторларға байланысты мәселе ретінде қарастырылады. Бұл
зерттеуде сарқылу жеке және контекстік факторларды қамтитын процесс ретінде
қарастырылды. Мақала Қазақстандағы Астана қаласынан келген 38 мектеп ағылшын тілі
мұғалімдерімен олардың алғашқы кәсіби жолы, тәжірибесі және осыған байланысты
күтулері туралы тақырыптық талдауды пайдалана отырып, жартылай құрылымды сұхбатқа
негізделген. Тақырыптық талдау 4 негізгі тақырыпқа құрылымдалған 15 тақырыпты
анықтады: (1) жалақыға деген жоғары үміт, (2) мәртебе, (3) алдын-ала дайындықтың
болмауы және (4) бюрократия. Бұл мақалада қазақстандық мұғалімдердің бірегейлігін
табысты қалыптастыруға жәрдемдесу мақсатында мәдени мұраны сақтау және біліктілікті
арттыру бағдарламаларын әзірлеу бойынша практикалық ұсыныстар беріледі. Жалпы, бұл
мақалада Қазақстандағы заманауи білім берудің маңызды аспектілерін талқылау ұсынылады, ұлттық мәдениеттің ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру жүйесін жетілдірудің және мұғалімдердің кәсіби дамуын қолдаудың негізгі тұжырымдары мен перспективалары
баяндалады.
КӘСІБИ СӘЙКЕСТІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР: МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КЕТІ ДЕҢГЕЙІНІҢ ЖОҒАРЫЛАУЫНЫҢ НЕГІЗДЕМЕСІ
Жарияланған October 2024
35
0
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Ишкибаева М., KABYLZHANOVA B., ABDYKHALYKOVA Z., KEHINDE C. КӘСІБИ СӘЙКЕСТІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР: МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КЕТІ ДЕҢГЕЙІНІҢ ЖОҒАРЫЛАУЫНЫҢ НЕГІЗДЕМЕСІ // Педагогика және психология. – 2024. – № 3(60). – С.98–105: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.60.3.009 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1745 (дата обращения: 11.01.2025)