Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

КӘСІБИ СӘЙКЕСТІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР: МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КЕТІ ДЕҢГЕЙІНІҢ ЖОҒАРЫЛАУЫНЫҢ НЕГІЗДЕМЕСІ

Жарияланған October 2024

35

0

Евразийский Национальный Университет им. Гумилева
Аңдатпа

Ғылыми мақала оқу жылы мен біліктілікті арттыру аяқталғаннан кейін Қазақстанда
мұғалімнің бірегейлігін қалыптастырудағы кедергілердің аспектілеріне арналған
тереңдетілген зерттеу болып табылады.Мансаптың басында мұғалімдердің кетуі көбінесе
жеке немесе контекстік факторларға байланысты мәселе ретінде қарастырылады. Бұл
зерттеуде сарқылу жеке және контекстік факторларды қамтитын процесс ретінде
қарастырылды. Мақала Қазақстандағы Астана қаласынан келген 38 мектеп ағылшын тілі
мұғалімдерімен олардың алғашқы кәсіби жолы, тәжірибесі және осыған байланысты
күтулері туралы тақырыптық талдауды пайдалана отырып, жартылай құрылымды сұхбатқа
негізделген. Тақырыптық талдау 4 негізгі тақырыпқа құрылымдалған 15 тақырыпты
анықтады: (1) жалақыға деген жоғары үміт, (2) мәртебе, (3) алдын-ала дайындықтың
болмауы және (4) бюрократия. Бұл мақалада қазақстандық мұғалімдердің бірегейлігін
табысты қалыптастыруға жәрдемдесу мақсатында мәдени мұраны сақтау және біліктілікті
арттыру бағдарламаларын әзірлеу бойынша практикалық ұсыныстар беріледі. Жалпы, бұл
мақалада Қазақстандағы заманауи білім берудің маңызды аспектілерін талқылау ұсынылады, ұлттық мәдениеттің ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру жүйесін жетілдірудің және мұғалімдердің кәсіби дамуын қолдаудың негізгі тұжырымдары мен перспективалары
баяндалады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Ишкибаева М., KABYLZHANOVA B., ABDYKHALYKOVA Z., KEHINDE C. КӘСІБИ СӘЙКЕСТІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР: МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КЕТІ ДЕҢГЕЙІНІҢ ЖОҒАРЫЛАУЫНЫҢ НЕГІЗДЕМЕСІ // Педагогика және психология. – 2024. – № 3(60). – С.98–105: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.60.3.009 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1745 (дата обращения: 11.01.2025)