Баланың өсу бағдарламасында өнер әрқашанда ең басты орын алатын. Ғылымда қазіргі таңда егжей-тегжейлі жүйелендіру және талдауды қажет ететін осы бағытта жеткілікті ерекше метадикалар сақталған. Мақалада ерте жастан балаларды дамыту бағдарламасына арт-тәжірибені енгізідің әлемдік тәжірибесін қарастырылады. Автор әр түрлі өнер түрлеріне негізделген когнитивті тәжірибенің ең озықкогнитивті және мектепке дейінге балаларды әлеуметтік-эмоционалды дамытуға арналған тіәжірибелерге талдау жасайды.
Сонымен қоса, автор осы күнге дейін қазақстандықмектепке дейінгі педагогиканың талдану мәселесә негізінде жиналған ақпаратты критикалық түрде ұғунуға талпыныс жасаған.
Мақалада визуалды өнерге негізделген мектепке дейінге педагогика жүйесінде кішкентай кезінен бала- ларды дамыту моделіне теоретикалық түрдегі негіздер қарастырылған. 3-4 жастағы балаларды жүйелі түрде көркемдік білім беруде қоршаған ортаны тануда ең белсенлі жоолы ретінде балардың визуалды өнерге деген құштарының қалыптасуына бағытталған. Авторлық метология жалпы шығармашылық техника және мәлімітке негізделеді. Бұның барлығы ата-аналармен ұстардарға аталған тәжірибелерді күнделікті өмірде балаларға өз әсерлерінграфикалыық және пластикалық формада кең түрде қолндануға мүмкіндік береді.