Мақалада озық білім берудің мәнін ашуға тырысады, болжамдық зерттеулердің рөлі атап өтіледі, мазмұнын түсіндірудің барлық аспектілері Б.С.Горшунскийге сілтеме жасай отырып келтірілген. Құндылық аспектісіне ерекше назар аударылады, өйткені ол жалпы сипатта болады, өйткені білім беру құндылығы адамның өз біліміне қатынасымен анықталады, ал мемлекет пен қоғамның білімге қатынасы әрдайым сәйкес келе бермейді. Мұндай қатынастың себептерін көрсетіп, автор жеке тұлғаның білім беру нәтижелерінің сапалық көрсеткіштері ретінде сауаттылыққа, білімділікке, кәсіби құзыреттілікке баса назар аударады. Сондай-ақ, мақалада құндылық тәрбиесінің дамуына үлкен үлес қосқан ғалымдардың зерттеулеріне шолу жасалады. Автор болашақ мұғалімдерді даярлаудың әдістемелік жүйесі ретінде жетілдірілген кәсіби-педагогикалық білім беру тұжырымдамасын және жеке тұлғаның белгілі бір кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған, оның болашақ мұғалімдеріне, оның ішінде технология мұғалімдеріне бағытталған.
Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау
Жарияланған June 2021
88
83
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
жеке тұлға; жеке құнлыдық; озыңқы білім беру; құзыреттілік; мағыналы түсіндіру аспектілері
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Рзаева Х. Озық білім беру тұжырымдамасын және оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін жүйелі түрде анықтау // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.176–183: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.19 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/152 (дата обращения: 22.11.2024)