Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Мектептегі географияның жаңартылған мазмұныны аясында геосаяси мәселелердің оқытылуы

Жарияланған June 2021

172

132

КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

Бұл мақалада геосаясаттың ғылым ретіндегі мәні және географиялық білім беру жағдайында оқушылардың білім деңгейін көтерудегі маңызы қарастырылады. Бұл тұжырымдаманың көптеген анықтамалары мен түсіндірмелері бар, олардың мәні келесідей: геосаясат - бұл ғылым, кеңістікті басқару туралы білім жүйесі. Сондай-ақ, мақалада геосаяси ойдың бастаулары мен қазіргі кезеңі, зерттеушілер мен ойшылдардың осы ғылым саласына көзқарасы талданады. Белгілі болғандай, соңғы төрт жылда Қазақстан мектептеріндегі білім беру үдерісі жаңартылған бағдарламаға бағытталған. Жаңартылған мазмұн, атап айтқанда, орта білім беру мазмұны қызметінің негізгі бағыттарына, пәннің мазмұнына, бағалау әдістеріне өзгерістер енгізетіні және оқу бағдарламасының спиральдылығы принципінде көрінетіндігі анықталды. Мазмұнды жаңартудың негізгі міндеті - білім алушыларға теориялық білімді сіңіріп қана қоймай, алған білімдерін практикада қолдана білуге ​​үйрету. Сонымен бірге бұл мақала білім алушылардың геосаяси ойлауын қалыптастырудың өзектілігіне бағытталған, ол жүйеленген нақты ғылыми білімдер негізінде қоғамның саяси қызметі мен геокеңістіктер арасындағы байланысты, оның нәтижелері - геосаяси құбылыстарды теориялық, концептуалды түсіну арқылы қалыптасады. Осыны ескере отырып, авторлар осы мақалада географиялық білім берудің жағдайын жаңартылған білім беру мазмұны тұрғысынан талдауға, сонымен қатар географиядағы геосаясатты жетіншіден он бірінші сыныпқа дейін зерттеу процесін сипаттауға тырысады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Мырзалы Н., Berdigulova G., Tilekova Z. Мектептегі географияның жаңартылған мазмұныны аясында геосаяси мәселелердің оқытылуы // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.57–66: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.06 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/151 (дата обращения: 27.11.2024)