Мақала Action Research тәсілін кәсіби тәжірибеге біріктіру негізінде университет оқытушыларының ғылыми-зерттеу қызметін дамыту мәселесіне арналған. Мұғалімдерді кәсіби тәжірибенің ішкі ресурстарын тарта отырып, ғылыми-зерттеу қызметіне тарту арқылы білім сапасын арттырудың өзектілігі дәлелденді. Зерттеу іс-әрекетін (белсенділік, синергетикалық) дамытудың негізінде жатқан әдістемелік тәсілдер қарастырылады.
Мұғалімдердің зерттеушілік құзіреттілігін қалыптастырудың заманауи технологияларын аша отырып, заманауи зерттеулерге талдау жасалды. Мұғалімдердің зерттеушілік әрекетін дамытуда Action Research әдісінің мүмкіндіктері ашылды. Ғылыми-зерттеу әрекетін дамытудың принциптері (белсенділік, өзіндік рефлексия, шығармашылық, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру, сабақтастық, оқу қызметінің барлық түрлерін біріктіру, оқу ресурстарын өзектілендіру, оқу үдерісі субъектілерінің күш-жігерінің синергетикасы) тұжырымдалған. Action Research-ті университеттердің білім беру тәжірибесіне енгізу перспективалары көрсетілген.