Бұл зерттеу Іле ауданындағы орта мектеп оқушыларының физика сабағында танымдық оқу дағдыларын жетілдірудегі толықтырылған шынайылықтың тиімділігін зерттеуге бағытталған. Зерттеу сонымен қатар оқушылардың оқу және танымдық оқу дағдыларына әсер ететін фактор ретінде олардың бастапқы физикалық қабілетін ескереді. Қолданылатын зерттеу әдісі – сандық әдіспен зертханалық эксперимент және іріктеуге кездейсоқ таңдалған 75 9-сынып оқушылары кіреді. Деректерді жинау әдісі физика сабағында когнитивті оқытуды басқаруды, қабілеттерді тексеруді қамтиды және тест нәтижелері қалыптылық сынағы және Линкерт сынағы сияқты статистикалық сынақтардың көмегімен талданады. Зерттеу нәтижелері физика сабағында оқушылардың когнитивті оқыту дағдыларын дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда толықтырылған шынайылықты қолданудың оң әсер ететінін көрсетті. Танымдық оқу дағдыларын жақсарту бастапқы физикалық қабілеті жоғары оқушылар үшін маңыздырақ. Бұл тұжырым оқушылардың физика сабағында танымдық оқу дағдыларын арттырудағы толықтырылған шынайылықтың әлеуетін көрсетеді. Тұтастай алғанда, бұл зерттеу оқушылардың танымдық оқу дағдыларын, атап айтқанда, физика пәні бойынша білім беру саласындағы толықтырылған шынайылықтың тиімділігі туралы білімнің өсуіне ықпал етеді.
Толықтырылған шынайылық арқылы физика сабағында оқушылардың когнитивтік оқыту әдіснамасы
Жарияланған March 2024
105
107
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Arymbekov B., Kodanova S., Fedus K., Tursanova Y., Turdalyuly M., Suprapto N. Толықтырылған шынайылық арқылы физика сабағында оқушылардың когнитивтік оқыту әдіснамасы // Педагогика және психология. – 2024. – № 1(58). – С.30–42: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.58.1.004 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1432 (дата обращения: 28.11.2024)