Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі

Жарияланған 03-2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің дамуының жалпы сұрақтары, даму жолдары қарастырылды. Инклюзивті білім берудің негізгі психолого-педагогикалық проблемалары талқыланып, оқыту субъектілерінің қызметіне ерекше назар аударылды. Түрлі ғылым салаларын қолдана отырып инклюзивті білім берудің теория мен практикасының кешенді байланысын концептуалды түрде ашуға әрекет жасалды. Қоғамның, болашақ мамандардың дайындық сұрақтары, әлеуметтік-психологиялық және құқықтық аспектлеріне ерекше орын берілді. Сонымен қатар қоғамның ерекше оқу қажеттіліктері (ЕОҚ) бар тұлғаларға деген қарым-қатынасы және осы процессте оларды психологиялық сүйемелдеу жолдары қарастырылды. Психологиялық дайындықтың компоненттері қарастырылып, білім беру жүйесінде инклюзивті білім берудің формалары мен жұмыс істеу әдістері көрсетілді. Ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың қоғамдың сана-сезімін дамыту, шығармашыл, жан-жақтылықты қалыптастыру тек аталып кеткен теоретикалық-әдістемелік және практикалық аспектілерін іске асыру арқылы дамытуға болады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Намазбаева Ж., Калымова А. Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.5–12: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.01 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/14 (дата обращения: 15.05.2024)