Бұл мақалада Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің дамуының жалпы сұрақтары, даму жолдары қарастырылды. Инклюзивті білім берудің негізгі психолого-педагогикалық проблемалары талқыланып, оқыту субъектілерінің қызметіне ерекше назар аударылды. Түрлі ғылым салаларын қолдана отырып инклюзивті білім берудің теория мен практикасының кешенді байланысын концептуалды түрде ашуға әрекет жасалды. Қоғамның, болашақ мамандардың дайындық сұрақтары, әлеуметтік-психологиялық және құқықтық аспектлеріне ерекше орын берілді. Сонымен қатар қоғамның ерекше оқу қажеттіліктері (ЕОҚ) бар тұлғаларға деген қарым-қатынасы және осы процессте оларды психологиялық сүйемелдеу жолдары қарастырылды. Психологиялық дайындықтың компоненттері қарастырылып, білім беру жүйесінде инклюзивті білім берудің формалары мен жұмыс істеу әдістері көрсетілді. Ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың қоғамдың сана-сезімін дамыту, шығармашыл, жан-жақтылықты қалыптастыру тек аталып кеткен теоретикалық-әдістемелік және практикалық аспектілерін іске асыру арқылы дамытуға болады.
Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі
Жарияланған March 2020
156
307
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Намазбаева Ж., Калымова А. Тұлғаның қоғамдық сана сезімі - Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тиімді жүзеге асыруының негізі // Педагогика және психология. – 2020. – № 1(42). – С.5–12: DOI: 10.51889/2020-1.2077-6861.01 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/14 (дата обращения: 24.11.2024)