Жаһандық ауқымдағы жаһандық өзгерістер әсер етті, қазіргі білім берудің даму философиясын өзгерткенін. Бұған қоғам қабылдауға және оқу үдерісіне енгізуге мәжбүр болған мүлдем жаңа технологиялар ықпал етті. COVID-19 пандемиясы білім беру жүйелерінің тарихындағы ең үлкен бұзылуға әкелді. Бұл 190-нан астам елде және барлық континенттерде 1,6 миллиардқа жуық студентке әсер етті.
Мақаланың мақсаты – философияның өзгеруіне және технологияландыру үдерісіне әсер еткен білім беру жүйесінің критерийлік көрсеткіштері туралы салыстырмалы мәліметтерді ұсыну. Оның басты себебі – әлем бойынша коронавирустық инфекцияның таралуы. Негізгі зерттеу әдістері ретінде эксперименттік емес әдістерді (Б.Г. Ананьев бойынша) таңдадық: салыстырмалы және құрылымдық әдістер.
Алынған нәтижелер маңызды параметрлер бойынша статистикалық көрсеткіштер болып табылады. Олар пандемияға дейінгі және оның кезіндегі білім беру жағдайының өзгеруін көрсетті. Оларға жатады: бүкіл әлем бойынша мектептің жабылуынан зардап шеккен балалардың саны, COVID-19-ға дейін тұрақты даму мақсаттарына (сапалы білім беру) қол жеткізу үшін қаржыландырудағы айырмашылық (миллион АҚШ долларымен), адам дамуы индексінің жыл сайынғы ауытқуы және оқытудың жаңа технологияларына көшу. Қазақстанда қашықтан және телевизиялық оқытуға қатысты жалпы көрініс ұсынылған.