Мақаланың мақсаты сторителлинг техникасының қала маңында орналасқан мектептегі оқушылардың айтылым дағдысына әсерін зерттеу. Төрт дағдының ішінде айтылым дағдысы ең қиындық келтіретін дағдылардың бірі. Ғалымдар зертей келе оның себептерін анықтаған, олар: қателік жасаудан қорқу, Т1 – дің әсері, ұялу, пассивті немесе сабақта мүлде қатыспау. Аталған қиындықтарды зертей келе ғалымдар әртүрлі шешу жолдарын тапты, соның бірі-сторителлинг техникасын ағылшын тілі шетел тілі сабақтарында қолдану арқылы оқушылардың айтылым дағдыларының дамуына әсер етуі. Бұл зерттеуде, сторителлинг техникасының айтылым дағдысын жақсартуға әсерін тексеру үшін квази эксперименттік зерттеу қолданылды. Тәжірибеде екі топ болды: эксперименталды топта оқушылар сторителинг техникасы арқылы сабақтарды оқыды, ал бақалау тобында оқушылар дәстүрлі түрде оқыды. Зертеудің нәтижелерін талдай келе, сторителлинг техниксының оқушылардың айтылым дағдысына, әсіресе оқушылардың сөздік қорларына, сөздерді дұрыс айта білуіне, және еркін сөйлеуіне жақсы әсер еткен. Оқушылардың сториттелинг арқылы оқуға деген көзқарасы оң, жағымды, олардың ағылышын тілін үйренуге деген мотивациялары артқан, ол пәнді оқуда және кездескен қиындықтарды жеңуде өте маңызды рөл атқарады. Оқушылар сабақта тапсырмаларды орынлауда белсендірек және оптимистірек болғаны және сабақтан тыс кезде де ағылшын тілі сабағында үйренгедерін отбысымен және достырамен бөлісуі байқалды.
ҚАЛА МАҢЫНДА ОРНАЛАСҚАН МЕКТЕПТЕРДЕ СТОРИТЕЛЛИНГ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫCЫН ДАМЫТУЫНА ӘСЕРІ
Жарияланған August 2023
153
148
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Yakhiyarov A., Doganay Y. ҚАЛА МАҢЫНДА ОРНАЛАСҚАН МЕКТЕПТЕРДЕ СТОРИТЕЛЛИНГ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫCЫН ДАМЫТУЫНА ӘСЕРІ // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.253–260: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.016 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1276 (дата обращения: 27.11.2024)