Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Хор жұмысында болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясының мазмұны

Жарияланған August 2023

78

71

Международный казахско-турецкий университет имени Х.А.Ясави
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университет
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Кунсулу Жакаева

педагогика ғылымдарының кандидаты., "орындаушылық өнер" кафедрасының аға оқытушысы

Аңдатпа

Мақала хор сыныбында болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясының мазмұнын қарастыруға арналған.

Зерттеуде ғылыми таным әдістерінің кешені қолданылады, атап айтқанда: философиялық, психологиялық, педагогикалық, музыкалық, хор әдебиеттерін талдау, зерттеудің негізгі ұғымдарын контент-талдау, бақылау, өзін-өзі бағалау, әңгімелер. Зерттеу барысында "кәсіби құзыреттілік" және "кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру технологиясының мазмұны" ұғымдарына терминологиялық талдау жүргізіліп, олардың ұқсас және айрықша белгілері анықталды. Алынған мәліметтер негізінде осы анықтамаларды түсіндіруге авторлық көзқарас тұжырымдалған. Хор сыныбында оқыту процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін хор жұмысында музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың тиімді технологиясы ретінде қарастыру барысында осы процестің маңызды сипаттамалары көрсетілген. Осы сипаттамалардың негізгілері - қарым-қатынас, кәсібилік және құзыреттілік. Әдістемелік тұрғыдан алғанда, 5 негізгі кезеңді қамтитын әншілік хор ортасын құру алгоритмі рәсімделген. Болашақ музыка мұғалімдерін хормен жұмыс істеуге дайындау процесінде қолданудың орындылығын негіздеу мақсатында білім беру ортасының әртүрлі түрлері (бейресми орта, дәстүрлі орта, кооперативтік орта, жоғары ұйымдастырылған орта) қарастырылып, олардың мүмкіндіктері мен кәсіби тәсілге сәйкестік деңгейі бөлінді.

Коммуникативті ортаның арқасында хор сыныбында болашақ музыка мұғалімдерінде өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі бақылаудың оң дағдылары қалыптасады, өз қызметін және тұтастай алғанда ұжымның қызметін жоспарлау қабілеті дамиды, коммуникативті қабілеттер қалыптасады, бұл басқа студенттермен тиімді өзара әрекеттесуге әкеледі, оқу іс-әрекетінің мотивациясы артады, диалогқа түсу қабілеті жетілдіріледі.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Куздеубаева А., Жакаева К., Айсина С. Хор жұмысында болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясының мазмұны // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.81–89: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.015 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1268 (дата обращения: 21.11.2024)