Мақала хор сыныбында болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясының мазмұнын қарастыруға арналған.
Зерттеуде ғылыми таным әдістерінің кешені қолданылады, атап айтқанда: философиялық, психологиялық, педагогикалық, музыкалық, хор әдебиеттерін талдау, зерттеудің негізгі ұғымдарын контент-талдау, бақылау, өзін-өзі бағалау, әңгімелер. Зерттеу барысында "кәсіби құзыреттілік" және "кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру технологиясының мазмұны" ұғымдарына терминологиялық талдау жүргізіліп, олардың ұқсас және айрықша белгілері анықталды. Алынған мәліметтер негізінде осы анықтамаларды түсіндіруге авторлық көзқарас тұжырымдалған. Хор сыныбында оқыту процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін хор жұмысында музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың тиімді технологиясы ретінде қарастыру барысында осы процестің маңызды сипаттамалары көрсетілген. Осы сипаттамалардың негізгілері - қарым-қатынас, кәсібилік және құзыреттілік. Әдістемелік тұрғыдан алғанда, 5 негізгі кезеңді қамтитын әншілік хор ортасын құру алгоритмі рәсімделген. Болашақ музыка мұғалімдерін хормен жұмыс істеуге дайындау процесінде қолданудың орындылығын негіздеу мақсатында білім беру ортасының әртүрлі түрлері (бейресми орта, дәстүрлі орта, кооперативтік орта, жоғары ұйымдастырылған орта) қарастырылып, олардың мүмкіндіктері мен кәсіби тәсілге сәйкестік деңгейі бөлінді.
Коммуникативті ортаның арқасында хор сыныбында болашақ музыка мұғалімдерінде өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі бақылаудың оң дағдылары қалыптасады, өз қызметін және тұтастай алғанда ұжымның қызметін жоспарлау қабілеті дамиды, коммуникативті қабілеттер қалыптасады, бұл басқа студенттермен тиімді өзара әрекеттесуге әкеледі, оқу іс-әрекетінің мотивациясы артады, диалогқа түсу қабілеті жетілдіріледі.